^Επιστροφή στην αρχή
Get Adobe Flash player

Ενημέρωση Γονέων

Αγαπητοί γονείς στον πίνακα που ακολουθεί αποτυπώνεται η δυνατότητα τακτικής ενημέρωσης σας από το εκπαιδευτικό προσωπικό για το σχολικό έτος 2021 - 22. Πριν την επίσκεψή σας στο σχολείο καλό θα είναι να ενημερώνετε τηλεφωνικά για την πρόθεσή σας αυτή καθώς επίσης να λαμβάνετε όλα τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης για covid19.

Διαβάστε περισσότερα: Πρόγραμμα ενημέρωσης γονέων 2021 -22

Στατιστικά

Εμφανίσεις Άρθρων
2566097

Ανοίξαμε νέους διαύλους επικοινωνίας δημιουργώντας το "μπλογκάκι" του σχολείου μας. Αξίζει να το επισκέφθεστε.

Πατήστε πάνω στην παρακάτω εικόνα για να μεταβείτε στην νέα ιστοσελίδα του σχολείου.

Έργα Λόγου

Εικαστική Παρέμβαση αίθουσα Α1 τάξης

Η εκπαιδευτική κοινότητα του σχολείου μας εκφράζει την ευγνωμοσύνη της προς την κυρία Άννα Σαρρή μητέρα της μαθήτριας της Α1 τάξης Κεφάλα Μαρίας-Κυριακής, γιατί με πρωτοβουλία της αλλά και σε συνεργασία με τη δασκάλα της  τάξης Πίττα Άρτεμη, μας προσέφερε ένα αντεκτίμητο δώρο. Συγκεκριμένα αποπειράθηκε μαζί με τα παιδιά της τάξης να παρέμβει εικαστικά σε ένα τοίχο της αίθουσας . Το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό, η ατμόσφαιρα χώρου απέκτησε χρώμα και αισθητική. Τα παιδιά εξασφάλισαν μια μόνιμη καλαίσθητη "παρέα" και συνάμα μυήθηκαν στην απόλαυση και τα μυστικά της τέχνης. Η πρωτοβουλία της κυρίας Άννας  γέμισε εμάς τους δασκάλους αισιοδοξία, γιατί νιώσαμε εγγύτερα τους γονείς των παιδιών  και αντιληφθήκαμε ότι μπορούμε να συνεργαζόμαστε καθημερινά για να κάνουμε το σχολείο πιο ελκυστικό, πιο όμορφο, πιο αγαπητό.

Επίσκεψη στο βουνό

Τα παιδιά της Α2 τάξης με την εμψύχωση της δασκάλας τους Κοκρή Άννας, έγραψαν και φιλοτέχνησαν το δικό τους βιβλίο με τίτλο: " Επίσκεψη στο βουνό" και σας το παρουσιάζουμε:

Κείμενο και αφίσα,για την κατανάλωση φρούτων

Αγαπητέ καταναλωτή,
 μη ξεχνάς ότι αυτό που μας δίνει η φύση απλόχερα είναι κάτι πολύτιμο. Για αυτό κι εσύ μη το υποτιμάς. Τα φρούτα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, ενώ παράλληλα περιέχουν μια ποικιλία βιταμινών που είναι απαραίτητη για την καλή λειτουργία του οργανισμού. Δεν κοστίζουν πολύ και μπορείς και ο ίδιος να τα καλλιεργήσεις στον κήπο σου, χωρίς την παρέμβαση χημικών και επεξεργασιών. Γι αυτό  θυμήσου να τρως φρούτα! Κι όπως λέει η παροιμία: « Ένα μήλο την ημέρα, το γιατ
ρό τον κάνει πέρα».

Υπατία Ζαννίκου, μαθήτρια της  Στ’ τάξης

Μια αλλιώτικη εκδρομή

Σήμερα ήταν μια από τις ωραιότερες μέρες μας ! Η τάξη μου θα πήγαινε για πεζοπορία στον Άγιο Στέφανο. Μόλις το μάθαμε ξετρελαθήκαμε, διότι θα χάναμε δυο ώρες μάθημα και γιατί θα πηγαίναμε με το γυμναστή μας που του έχουμε αδυναμία. Ξεκινώντας απ’ το σχολείο θα κάναμε μια στάση στην Κλειδού. Εκεί θα ξεκουραζόμασταν και θα συνεχίζαμε την διαδρομή μας. Ο περίπατος που κάναμε ήταν το κάτι άλλο! Προσπαθήσαμε να κάνουμε ησυχία για να ακούσουμε τα θαυμαστά του δάσους. Ακούσαμε τα πουλάκια να κελαηδούν, μυρίσαμε υπέροχα λουλούδια και είδαμε πέρδικες να πετούν. Όταν φτάσαμε στον Άγιο Στέφανο καθίσαμε να κολατσίσουμε. Εκείνη τη στιγμή ήρθε μια γυναίκα από το εκκλησάκι και μας κέρασε χυμό και ξηρούς καρπούς. Την ευχαριστήσαμε και φύγαμε. Φεύγοντας στεναχωρηθήκαμε διότι θέλαμε να καθίσουμε λίγο ακόμα. Όμως ο χρόνος έτρεχε και έτσι έπρεπε να γυρίσουμε πίσω. Όταν φτάσαμε στο σχολείο τελείωσε η ωραία μας μικρή εκδρομή, ευχαριστήσαμε το γυμναστή μας, πήγαμε στην τάξη μας και είπαμε αναστενάζοντας όλοι μαζί: Αγαπάμε το σχολείο μας !!!!!!!!!!!!!

Αλέξανδρος Κατολέων

Τάξη Ε΄

Την Τρίτη 2/10/2012 πήγαμε πεζοπορία στον Άγιο Στέφανο και περάσαμε πολύ ωραία , ακούσαμε πουλάκια που κελαηδούσαν και είδαμε τις πέρδικες που πετούσαν. Φτάσαμε στο μοναστήρι του Αγίου Στεφάνου, εκεί ξεκουραστήκαμε και έπειτα μια καλή κυρία μας κέρασε πορτοκαλάδες και ξηρούς καρπούς.

Εριόνα Αλλιού

Τρίτη 2 Οκτωβρίου ξεκινήσαμε όλη η τάξη μας για να πάμε από το σχολείο στον Άγιο Στέφανο. Συναντήσαμε πολύ πράσινο, αλλά έφτασε η ώρα που είδαμε καμένα δέντρα και στεναχωρηθήκαμε. Αφού προχωρήσαμε βλέπαμε τη θέα από εκεί επάνω. Σε λίγο κουραστήκαμε για αυτό κάναμε ένα μικρό διάλειμμα πίνοντας λίγο νερό. Στη συνέχεια φτάσαμε στον Άγιο Στέφανο φιλήσαμε τα εικονάκια και κάτσαμε έξω στα τραπεζάκια για να φάμε. Εκεί μας κέρασαν και πορτοκαλάδα. Από ψηλά φαινόταν ακόμα και η Κλειδού. Στον γυρισμό είδαμε πέρδικες. Είδαμε όμως και κάτι δυσάρεστο, πεταμένα σκουπίδια στο ποτάμι. Δεν θα ξεχάσουμε ποτέ πόσο ωραία περάσαμε!

Σιδερής Τσούρος

Τάξη Ε΄

Την προηγούμενη Δευτέρα ήρθε ο διευθυντής στην τάξη μας και μας ανακοίνωσε ότι την επόμενη θα πηγαίναμε πεζοπορία στο μοναστήρι του Αγίου Στεφάνου με τον κύριο Γιώργο. Η χαρά μου ήταν απερίγραπτη γιατί  μου αρέσει η βόλτα στο δάσος αλλά και γιατί θα χάναμε μια ώρα Γλώσσα. Αποβραδίς ετοίμασα το κολατσιό μου και το πρωί έφτασα στο σχολείο από τους πρώτους. Όταν ήρθε η ώρα να ξεκινήσουμε ο κ. Γιώργος μας έδωσε οδηγίες  για τη διαδρομή. Όλα τα παιδιά ήταν ενθουσιασμένα. Στην αρχή περάσαμε από το νεκροταφείο όπου είναι η γιαγιά μου και ο παππούς μου. Συνεχίσαμε το δρόμο μας και ο κ. Γιώργος μας είπε:

-         Παιδιά θα σας ρωτήσω τι ακούσατε και τι μυρίσατε σε όλη τη διαδρομή, εντάξει ;

Εμείς με μια φωνή απαντήσαμε:

-         Εντάξει !!!!!!!!

Περάσαμε με κλειστές μύτες ένα χωράφι με ζώα και φτάσαμε στο μαρμαράδικο. Από εκεί ξεκινούσε το δάσος και η ανηφόρα. Υπήρχαν πολλά πεύκα που έκαναν γέφυρα και σκιές. Τουλάχιστον είχε δροσιά  και δεν μας έκαιγε ο ήλιος. Δυστυχώς δεν ακούγαμε κανένα πουλάκι. Κι έτσι σιγά σιγά  φτάσαμε στην κορυφή και είδαμε το μοναστήρι. Εκεί συναντήσαμε κάποιους ανθρώπους που μας πρόσφεραν χυμό και ξηρούς καρπούς. Από ψηλά η θέα ήταν μαγευτική. Είδαμε τον Άγιο Δημήτρη την πηγή της Κλειδούς που πάμε για νερό καθώς και τον ποταμό Αρμένη που κάθε χρόνο «πνίγει» το φίλο μου το Γιάννη τον Κοσμά. Όλοι ήμασταν χαρούμενοι και κουρασμένοι. Αφού ξεκουραστήκαμε λίγο, πήραμε το δρόμο του γυρισμού και δυστυχώς επιστρέψαμε στο σχολείο και αρχίσαμε το μάθημα. Μακάρι να το ξανακάνουμε ήταν λίγο αλλά καλόοοοοο !!!!!!!!

Τάξη Ε : Αντώνης Πιππίδης

Μια εκδρομή άλλοτε ...

Μονή Αγίου Στεφάνου: βρίσκεται στη θέση «Παλαιά Μελίσσια» και ιδρύθηκε το 1880. Ο Βρονταδούσης Λεόντιος Ζουμής , δώρισε στη μοναχή Ευθούλη Νικολαϊδου τρεις οργιές στη θέση αυτή, για να ιδρύσει μοναστήρι, και να μνημονεύεται το όνομά του. Ακόμα, έπρεπε να δίδονται κάθε χρόνο στον Καθεδρικό Ναό του Βροντάδου Άγιο Γεώργιο πέντε γρόσια σαν εμβατίκιο.

Το φτερωτό σκυλάκι

Τα παιδιά της Γ2 τάξης : Μαριαλένα Κυπριάδη, Σέβη Μπουγδάνου, Κλεοπάτρα Τσαμπλάκου και Κυριακή Χούλη χάρισαν στη βιβλιοθήκη του σχολείου ένα χειροποίητο βιβλίο που σας παρουσιάζουμε:

Κάνε κλικ για να απολαύσεις την πλήρη έκδοση σε ένα νέο παράθυρο

Σχολική Πινακοθήκη

Copyright © 2013. 1ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου Rights Reserved.

Σχεδίαση, ενημέρωση ιστότοπου : Παντελίδης Γεώργιος.
Αναβάθμιση έκδοσης: Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Χίου,
 www.sepchiou.gr
          Copyright © 2011 1ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου Αγ. Γεωργίου. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.