^Επιστροφή στην αρχή
Get Adobe Flash player

Ενημέρωση Γονέων

Αγαπητοί γονείς στον πίνακα που ακολουθεί αποτυπώνεται η δυνατότητα τακτικής ενημέρωσης σας από το εκπαιδευτικό προσωπικό για το σχολικό έτος 2021 - 22. Πριν την επίσκεψή σας στο σχολείο καλό θα είναι να ενημερώνετε τηλεφωνικά για την πρόθεσή σας αυτή καθώς επίσης να λαμβάνετε όλα τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης για covid19.

Διαβάστε περισσότερα: Πρόγραμμα ενημέρωσης γονέων 2021 -22

Εργαστ. Δεξιοτήτων

Τελευταία Άρθρα

Τοποθεσία σχολείου

Διακρίσεις Σχολείου

Europ School Radio

Βιβλιοπροτάσεις

Ημερολόγιο Εορτολόγιο

 

 

Στατιστικά

Εμφανίσεις Άρθρων
2566034

Ανοίξαμε νέους διαύλους επικοινωνίας δημιουργώντας το "μπλογκάκι" του σχολείου μας. Αξίζει να το επισκέφθεστε. 

Πατήστε πάνω στην παρακάτω εικόνα για να μεταβείτε στην νέα ιστοσελίδα του σχολείου.

Πρόγραμμα etwinning 2018-19

Τίτλος: Ένα ταξίδι που δεν τελείωσε …

Περιγραφή του έργου: Με αφορμή ένα κοινό ιστορικό γεγονός, το αρχαιοελληνικό ναυάγιο του Μαζωτού στην Κύπρο, τα παιδιά  και οι εκπαιδευτικοί του 1ου Δημοτικού Σχολείου Βροντάδου και του Δημοτικού Σχολείου Μαζωτού Κύπρου θα συνεργαστούν στα πλαίσια του προγράμματος etwininng, ώστε να ανακαλύψουν στοιχεία κοινής πολιτιστικής κληρονομιάς αλλά και να εμπεδώσουν δεσμούς φιλίας και συνεργασίας στα πλαίσια δημιουργικών εκπαιδευτικών διαθεματικών δραστηριοτήτων, με την αξιοποίηση και των ΤΠΕ.

Επιλογή εταίρου: Δημοτικό Σχολείο Μαζωτού Κύπρου

Συνεργαζόμενοι δάσκαλοι: Μπαχά Αντωνία, Πίττα Άρτεμις, Κουφοπαντελής Λάμπρος, Καιμακλιώτη Αγγέλα, Παντελίδης Γεώργιος

Αριθμός μαθητών: Δ΄τάξη 1ου ΔΣ Βροντάδου : 30 Δημοτικό Σχολείο Μαζωτού : 42

Μαθήματα: Μαθήματα Δημοτικού, Ξένες Γλώσσες, Ιστορία, Κλασσικές Γλώσσες, Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Θέατρο, Τέχνες, ΤΠΕ.

Στόχοι:

Ανάπτυξη δεξιοτήτων συνεργασίας με ομάδες και καλλιέργεια εμπειριών βιωματικής μάθησης.
Αναγνώριση και αποδοχή από την εκπαιδευτική κοινότητα της  προστιθέμενης αξίας της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.

Ανάπτυξη κριτικής , δημιουργικής σκέψης και άσκηση στην ιστορική έρευνα μέσα από την μελέτη των ιστορικών πηγών και μνημείων.

Αφύπνιση της ιστορικής μνήμης και του κοινού ιστορικού παρελθόντος που συνδέει τη Χίο με την Κύπρο.

Διερεύνηση της σχέσης των εναλίων αρχαιοτήτων με το ιστορικό γίγνεσθαι μέσα από τη βιωματική προσέγγισή και τη βαθύτερη γνωριμία με αυτά.

Αξιοποίηση ιστορικών γεγονότων για την ανάπτυξη δεξιοτήτων πολλαπλής νοημοσύνης :( Λεκτική / γλωσσική νοημοσύνη (Verbal Linguistic Intelligence), Λογικό-μαθηματική νοημοσύνη (Logical- Mathematical Intelligence), Σωματική-κιναισθητική νοημοσύνη (Bodily-Kinesthetic Intelligence), Μουσική νοημοσύνη (musical intelligence),  Διαπροσωπική νοημοσύνη (interpersonal intelligence),  Ενδοπροσωπική νοημοσύνη (Intrapersonal intelligence), Χωρική νοημοσύνη (spatial intelligence), Υπαρξιακή νοημοσύνη (existential Intelligence), Φυσιοκρατική νοημοσύνη (Naturalistic intelligence)

Εξοικείωση των μαθητών με τη χρήση ηλεκτρονικών συνεργατικών μέσων.

Άνοιγμα του σχολείου στην τοπική και  ελλαδική κοινότητα μέσα από τη συνεργασία με δημόσιους πολιτικούς, εκπαιδευτικούς και πολιτιστικούς φορείς και πρόσωπα ( αδελφοποίηση τοπικών κοινοτήτων, συνεργασία με πανεπιστημιακούς φορείς, συνεργασία με την εφορία αρχαιοτήτων του υπουργείου πολιτισμού).

Δημιουργία δημόσιου twinspace για  την προβολή του έργου και της σπουδαιότητας των αρχαιολογικών ευρημάτων.

Διαδικασία της  εργασίας:

Δεκέμβριος 2018: Οι μαθητές γνωρίζονται μεταξύ τους μέσω μηνυμάτων και ζωγραφιών στο twinspace. Για το  λόγο αυτό χρησιμοποιείται το συνεργατικό εργαλείο dotstorming. Οι δάσκαλοι των τάξεων παρουσιάζουν στους μαθητές το ναυάγιο στην περιοχή Μαζωτού της Κύπρου και τους προτρέπουν να ανακαλύψουν εικόνες και σχετικά βίντεο για αυτό.

Ιανουάριος Φεβρουάριος 2019: Οι μαθητές εντοπίζουν με τη βοήθεια του zeemaps την ακριβή θέση του ναυαγίου και την πορεία του πλοίου μέχρι τη βύθισή του. Ξεκινάει η αναζήτηση πληροφοριών για την προέλευσή του, το είδος του εμπορεύματος που μετέφερε και τα πιθανά αίτια του ναυαγίου. Με τη βοήθεια του Timetoast δημιουργείται μια ιστοριογραμμή και τοποθετούνται τα κύρια ιστορικά γεγονότα πριν και μετά το ναυάγιο.

Μάρτιος Απρίλιος 2019: Επίσκεψη μαθητών στο Αρχαιολογικό Μουσείο και πρόσκληση αρχαιολόγων στην τάξη για γνωριμία και εξοικείωση με την καθημερινή ζωή της εποχής του ναυαγίου. Οργάνωση εργαστηρίων κατασκευής πήλινων αμφορέων στην τάξη. Προγραμματισμός τηλεδιασκέψεων στο twinspace για ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των παιδιών των δύο σχολείων.

Μάιος Ιούνιος 2019: Προβολή του έργου στην τοπική και σχολική κοινότητα με την ανάρτηση σχετικών πληροφοριών στις ιστοσελίδες των  συνεργαζόμενων σχολείων. Κατασκευή κοινής αφίσας με τη χρήση του εργαλείου glogster. Αξιολόγηση της διαδικασίας και των προσδοκώμενων αποτελεσμάτων του έργου μέσω της χρήσης ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου (Quizziz)από τους μαθητές.

Αναμενόμενα Αποτελέσματα:

Στο τέλος του έργου θα δημιουργηθεί ένα δημόσιο twinspace με όλα τα παραγόμενα προϊόντα (ψηφιακά: χάρτες,αφίσα,ερωτηματολόγιο,νοητικός χάρτης, ιστοριογραμμή) και  με το σύνολο των πληροφοριών που αφορούν το ναυάγιο σε πολυμεσική ή άλλη μορφή.

Οι μαθητές εργαζόμενοι συνεργατικά σε ομάδες στην τάξη τους αλλά και με μαθητές άλλης χώρας θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν και να ενσωματώσουν καλές εκπαιδευτικές πρακτικές. Παράλληλα θα εξοικειωθούν με τη χρήση ηλεκτρονικών περιβαλλόντων μάθησης και χρήσης ΤΠΕ στην υλοποίηση των ερευνητικών σχεδίων.

 

Σχολική Πινακοθήκη

sebel.jpg
Copyright © 2013. 1ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου Rights Reserved.

 Σχεδίαση, ενημέρωση ιστότοπου : Παντελίδης Γεώργιος.
Αναβάθμιση έκδοσης: Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Χίου,
 www.sepchiou.gr
          Copyright © 2011 1ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου Αγ. Γεωργίου. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.