Εργαστήρια δεξιοτήτων – Παγκόσμια και τοπική πολιτιστική κληρονομιά Γ2 τάξη
Τα παιδιά της τάξης μας ξεκινούν ένα περίπατο στον χώρο και «τον χρόνο» του σχολικού μας κτιρίου.Γνωρίζουν ότι έχει ηλικία πάνω από 100 χρόνια. Παρατηρούν τη χαρακτηριστική αρχιτεκτονική του, που δεσπόζει στο περιβάλλον, απέναντι από τον ναό του Αγίου Γεωργίου. Αντιλαμβάνονται τις ιδιαιτερότητες που έχει και σημειώνουν τις ελλείψεις του σε σύγκριση με ένα σύγχρονο σχολικό κτίριο.
Παράλληλα αναγνωρίζουν τη μεγάλη συναισθηματική αξία που έχει για τους γονείς και τους παππούδες τους, αφού οι περισσότεροι έχουν φοιτήσει σε αυτό.
Η επίσκεψη στο μουσείο που βρίσκεται στο ημιυπόγειο του σχολικού κτιρίου τα γεμίζει ενθουσιασμό και τους εξάπτει τη φαντασία.
Οι εικόνες που βλέπουν, σε συνδυασμό με τις αφηγήσεις των δικών τους για τη σχολική ζωή, τους δίνουν την ευκαιρία να σχηματίσουν τη δική τους γνώμη για τον ρόλο του κτιρίου στην εκπαίδευση.
Στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας «Φυσικές καταστροφές, πολιτική προστασία» των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων η Β’ τάξη του σχολείου μας ολοκλήρωσε το πρόγραμμα "Αγαπώ τη θάλασσα, την απολαμβάνω με ασφάλεια!"
Βασικός σκοπός του προγράμματος ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα που αφορούν την ασφάλεια στη θάλασσα προκειμένου να υιοθετήσουν υπεύθυνες συμπεριφορές με γνώμονα την ατομική τους προστασία, αλλά και την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος. Μια γεύση από τη δουλειά των παιδιών μπορείτε να πάρετε στο βίντεο που ακολουθεί, ενώ για περισσότερες πληροφορίες και υλικό μπορείτε να ανατρέξετε στην ηλεκτρονική μας τάξη. https://eclass11.sch.gr/courses/9510001227/
Η Α’ Δημοτικού του 1ου Δημοτικού Βροντάδου τον πρώτο μήνα του 2022 μόχθησε να κατανοήσει τον αγροτικό πολιτισμό των Μαστιχοχωρίων. Οι μαθήτριες & μαθητές ενός ναυτεργατικού συνοικισμού, του Βροντάδου, ιχνηλάτησαν τον άλλο πυλώνα αυτοπεποίθησης της Χίου, εξίσου κοσμοπολίτικο, αφού η μαστίχα ταξιδεύει πια ως πολύτιμο φάρμακο στα πέρατα της οικουμένης. Το ζητούμενο ήταν η περιδιάβαση και η κατάδυση των μαθητριών/των σε έναν πολιτισμό που είναι πολύ κοντά τους αλλά αντιμετωπίζεται με οριενταλιστικούς φακούς. Ειδικά όμως σήμερα, υπάρχει μια πλούσια επιχειρηματολογία που υποστηρίζει ότι σε αβέβαιους καιρούς κλιματικής αλλαγής και επιδημιών επείγει μια εννοιολογική αλλαγή (conceptual change) που θα εφοδιάσει τα παιδιά με νοερές αναπαραστάσεις για το ελάχιστο αποτύπωμα άνθρακα, την εννοιολόγηση της νησιωτικότητας ως χώρου οικονομικής πολυσθένειας, την υπεράσπιση της βιοποικιλότητας στη Χίο η οποία απειλείται από την επέλαση των διασυστηματικών ζιζανιοκτόνων. Αναμένεται τελικά, μετά την καλλιέργεια των σύνθετων δεξιοτήτων, οι μαθητές/τριες να είναι ενεργητικοί κτίστες της ψυχοκοινωνικής ανθεκτικότητάς τους.
Διαβάστε περισσότερα: H κληρονομιά της μαστίχας, Εργαστήρια Δεξιοτήτων Τάξη Α΄
Στη διάρκεια των πέντε εργαστηρίων δεξιοτήτων της θεματικής ενότητας: «Ζω καλύτερα – Ευ ζην» η Δ΄ τάξη ασχοληθήκαμε με την υποθεματική : Υγεία - Οδική ασφάλεια. Ο τίτλος του προγράμματός μας ήταν: «Ασφαλώς … Κυκλοφορώ» κι ο στόχος του να συναισθανθούμε την αξία της ομαδικότητας και της συνεργασίας, να αναπτύξουμε την κυκλοφοριακή μας συνείδηση, να γνωρίσουμε τα είδη σήμανσης και τις κατηγορίες πινακίδων, να έρθουμε σε επαφή με θέματα κυκλοφοριακής αγωγής και ασφάλειας, αλλά και να αναπτύξουμε δεξιότητες του νου, της ζωής και της μάθησης.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄ τάξης
Στα πλαίσια του προγράμματος Εργαστηρίων Δεξιοτήτων η Γ2 τάξη ασχολήθηκε με το πρόγραμμα «Τα κόκκινα παπούτσια» που αφορά στη θεματική ενότητα Ζω καλύτερα, σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, αυτομέριμνα πρόληψη. Μέσα από τις δραστηριότητες του προγράμματος τα παιδιά κατάφεραν να αναγνωρίζουν τα μέλη του σώματος, συμπεριλαμβανομένων και των γεννητικών οργάνων, να αισθάνονται άνετα με το σώμα τους, να συζητούν για την οικογένεια και τις οικογενειακές σχέσεις, να ξεχωρίζουν το «σωστό» από το «μη σωστό» άγγιγμα, να γνωρίζουν ποια μυστικά κρατάμε και ποια όχι, να κατανοούν και να συναισθάνονται τους άλλους.Τα παιδιά του Γ2
Εμείς τα παιδιά της ΣΤ τάξης στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων « ΕΥ ΖΗΝ» μέσα από video, φωτογραφίες, ζωγραφιές, παροιμίες, αινίγματα, παιχνίδι κάναμε ένα ταξίδι στο ανθρώπινο σώμα. «Σώμα μου αν σε γνωρίσω πιο πολύ θα σ αγαπήσω» Στο ταξίδι αυτό ήταν μαζί μας και η κυρία Ειρήνη Ματθαίου με όμορφες παροιμίες για το σώμα. Γνωρίσαμε τα «Όργανα που δεν παίζουν μουσική» Καταλάβαμε πως πρέπει να αγαπάμε το σώμα μας όπως είναι και να αποδεχόμαστε τους άλλους. «Δεν είμαι τέλειος ούτε κι εσύ μα θα βαδίΖΟΥΜΕ μαζί» Νιώσαμε πως ακόμα κι αν το σώμα πληγωθεί η ψυχή πρέπει να παραμείνει δυνατή «Κι αν πληγωθώ θα προσπαθώ». Καταλάβαμε πως «Προσέχω για να έχω». Είναι πολύ σημαντικό κομμάτι η πρόληψη αλλά εξίσου σημαντικό είναι να καλλιεργήσουμε άμυνες απέναντι σε ό,τι μπορεί να μας βλάψει. ΦροντίΖΩ το σώμα μου, εξουσιάΖΩ το σώμα μου. Εμείς και μόνο εμείς βάζουμε τα όρια. Τέλος καταλάβαμε πόσο σπουδαία είναι μια αγκαλιά. Μπορεί να εκφράζει αγάπη, στοργή, χαρά, παρηγοριά, ενθουσιασμό, συμπόνια, συμπόρευση. Μια αγκαλιά είναι πάντα όμορφη και δεν πρέπει να είναι τίποτα άλλο. Ναι, ορίΖΩ το σώμα μου και την ψυχή μου! Ναι αγκαλιαΖΩ!
Στο τέλος αυτού του ταξιδιού φτιάξαμε ένα όμορφο χορευτικό. Χαρείτε το μαζί μας!
Διαβάστε περισσότερα: «Σώμα μου αν σε γνωρίσω πιο πολύ θα σ αγαπήσω»
Τα παιδιά της Α΄ τάξης μας καλούν να θυμηθούμε την πολύτιμη παρακαταθήκη που κληροδοτεί το Δημόσιο σχολείο: Εξίσου σπουδαία αποστολή με τον εγγραμματισμό, διδάσκει ο Αριστοτέλης, είναι και η επιδίωξη του “ευ ζην”. Το νέο αναλυτικό πρόγραμμα που ισχύει από φέτος στοχεύει ακριβώς να στρέψει τον εκκολαπτόμενο πολίτη σε πράξεις οι οποίες θα είναι ενάρετες τόσο για το ατομικό του συμφέρον, όσο και για το συμφέρον των άλλων ανθρώπων. Μια κρίσιμη αρετή στις ανεπτυγμένες Ευρωπαϊκές Δημοκρατίες είναι η υπεύθυνη κυκλοφοριακή συμπεριφορά.
Διαβάστε περισσότερα: Ο Τάκης Σταματάκης στο δρόμο σταματά, τα σήματα κοιτά και περνά με σιγουριά
Στα πλαίσια του προγράμματος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, η Ε’ τάξη του σχολείου μας με τους δασκάλους τον κ. Βελαλή Βασίλειο και κ. Κουφοπαντελή Λάμπρο και συνεργάτες τους δασκάλους των ειδικοτήτων της Ε’ τάξης, επεξεργάστηκαν τη θεματική ενότητα «Ζω Καλύτερα – Ευ ζην » κατά το δίμηνο Οκτωβρίου – Νοεμβρίου 2021. Η υποθεματική ενότητα αφορούσε την ψυχική υγεία των παιδιών και ο τίτλος του προγράμματος ήταν « Ξύσε την πλάτη μου να ξύσω την δική σου». Στο τέλος των εργαστηρίων τα παιδιά κατάφεραν :
Διαβάστε περισσότερα: « Ξύσε την πλάτη μου να ξύσω την δική σου»
Ανταπόκριση από το Εργαστήριο δεξιοτήτων
«Εγώ κι εσύ μαζί» της Β’ τάξης. Με χαρτί του μέτρου, χρώματα και νάιλον σακούλες κατασκευάσαμε το δέντρο της τάξης μας! Ζωγραφίσαμε ο ένας τον άλλον και κολλήσαμε τα πορτρέτα μας στα κλαδιά του. Στη συνέχεια, το δέντρο μας γέμισε καρπούς αλλά μια κάμπια απειλεί να τους φάει… Νομίζετε ότι θα την αφήσουμε; Στα μήλα γράψαμε όλα αυτά που μας βοηθούν να λειτουργούμε όμορφα και θετικά ως ομάδα. Αντίθετα, στην κάμπια σημειώσαμε τις συμπεριφορές που μάς δημιουργούν προβλήματα. Έτσι, όλοι μαζί καταγράψαμε τις ιδέες μας που θα κάνουν την ομάδα της τάξης πιο δημιουργική, πιο χαρούμενη και πιο αγαπημένη! Κι υποσχεθήκαμε να ποτίζουμε το δέντρο μας με ό,τι χρειάζεται για να δυναμώνει και να ανθίζει καθημερινά
Το όραμά μας
«Σκοπός του σχολείου δεν είναι – δεν πρέπει να είναι – το σοφό παιδί, αλλά το ευτυχισμένο παιδί. Κι αυτό το παιδί μόνο μέσα σε ένα δραστικό κι όχι σκυθρωπό σχολείο μπορεί να ολοκληρωθεί. Η αξία του ανθρώπου δε βρίσκεται στις γνώσεις, αλλά στην ισχυρή βούληση, στην ολοκληρωμένη προσωπικότητα, στην πνευματική καλλιέργεια, στη δημιουργία πλούσιας συναισθηματικής, ζωής, στη μέθεξή τους στην κοινωνική ζωή..» Θεόδωρος Κάστανος
Οι πολίτες του 21ου αιώνα χρειάζεται , να κατανοούν , να φροντίζουν, να αναπτύσσουν με υγιή τρόπο, σωματικά και συναισθηματικά τον εαυτό τους ώστε να είναι σε θέση να επικοινωνούν, να καταλαβαίνουν και να διαπραγματεύονται ισορροπημένα με τον άλλο (Ευ Ζην). Αναμένουμε και επιδιώκουμε μέσα από τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων τα παιδιά να ενδιαφέρονται, να αναπτύσσουν σχέσεις ισορροπημένες και αρμονικές στις κοινότητες που ζουν, να παράγουν και να δημιουργούν συναισθανόμενοι και το «διαφορετικό» ως πρόκληση και όχι ως απειλή . (Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ) . Επιπλέον απαιτείται να αναπτύσσουν τη δημιουργικότητα, την καινοτομία έχοντας ενεργητική επαφή με το απρόβλεπτο, αμφίσημο, αναδυόμενο μέλλον (Δημιουργώ και Καινοτομώ). Παράλληλα στοχεύομε στην ανάδειξη ουσιαστικού ενδιαφέροντος για το περιβάλλον με συμμετοχή και δράση για την προστασία του αλλά και κατανόηση ότι η ανθρωπότητα είναι ένα μικρό και αναπόσπαστο κομμάτι του (Περιβάλλον).
Θέλουμε ένα σχολείο:
Οι επιμέρους στόχοι μας ιδιαίτερα για τη νέα σχολική αναδεικνύονται από:
Τα αποτελέσματα της συζήτησης που πραγματοποιήσαμε με τους εκπαιδευτικούς σχολείου μας (SWOT Analysis κατά την ανάλυση SWOT μελετώνται τα δυνατά (Strengths) και αδύνατα (Weaknesses) σημεία μίας επιχείρησης, οργανισμού ή και περιοχής, καθώς και οι ευκαιρίες (Opportunities) και οι απειλές (Threats) που υπάρχουν).
Η συζήτηση κατέδειξε τα παρακάτω:
ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ
ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ
ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ
ΑΠΕΙΛΕΣ
Ταυτότητα σχολείου
Το 1ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου είναι ένα 8/θέσιο σχολείο το οποίο λειτουργεί σαν 9/θέσιο και μερικές φορές σαν 10/θέσιο. Φέτος, φοιτούν σ΄ αυτό 139 παιδιά και εργάζονται 24 εκπαιδευτικοί, ένα άτομο ως ειδικό βοηθητικό προσωπικό, μία καθαρίστρια και μία σχολική τροχονόμος. Συχνά, με την έναρξη της σχολικής χρονιάς, δεν έχει το απαραίτητο εκπαιδευτικό προσωπικό λόγω της θεσμοθέτησης του αναπληρωτή εκπαιδευτικού. Επίσης, σοβαρό πρόβλημα δημιουργείται με την αλλαγή κάθε χρόνο των προσώπων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών που υπηρετούν στο σχολείο και ειδικά αυτών που επωμίζονται την παράλληλη στήριξη. Χωροθετημένο στο νότιο μέρος του Βροντάδου, δέχεται παιδιά από μια μεγάλη εδαφική περιοχή αλλά και από την «Κιβωτό του Αιγαίου». Διαθέτει παράδοση αποδοχής και συμπερίληψης στα πλαίσια της διαφορετικότητας όλων των παιδιών που φοιτούν σε αυτό. Γειτνιάζει με την πλατεία ΦΟΒ, το Φαφαλίειο Στάδιο και τον Καθεδρικό ναό του Αγίου Γεωργίου. Έτσι αξιοποιεί τα πλεονεκτήματα που προσφέρουν οι ανωτέρω χώροι, άνετος χώρος για πάρκινγκ, αξιόλογες αθλητικές υποδομές που αξιοποιούν οι εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής του σχολείου καθώς και εύκολη και ασφαλή πρόσβαση στο ναό για εκκλησιασμό.
Φιλοξενείται σε κτηριακές εγκαταστάσεις που αποτελούν ένα σύνολο από τρία συγκροτήματα . Το μεγαλύτερο συγκρότημα είναι ένα νεοκλασικό κτήριο που εγκαινιάστηκε το 1915 με έξι αίθουσες διδασκαλίας, δύο γραφεία δασκάλων και διευθυντή, ημιυπόγεια αίθουσα σχολικής βιβλιοθήκης, και ισόγειους χώρους για κυλικείο και αποθήκες. Το άλλο συγκρότημα είναι μια προσθήκη του 1977 με το ισόγειο της να εξυπηρετεί αίθουσα πολλαπλών χρήσεων και το ολοήμερο τμήμα. Υπάρχουν ακόμη δύο αίθουσες διδασκαλίας προκάτ ,δύο προκάτ τουαλέτες μία εξ αυτών για άτομα με ειδικές ανάγκες καθώς και ανεξάρτητο κτίσμα με τουαλέτες για παιδιά και εκπαιδευτικούς. Το σχολείο διαθέτει αύλειο χώρο περίπου δύο στρεμμάτων σε εννέα διαφορετικά επίπεδα με γήπεδο μπάσκετ, υπαίθριο θέατρο και σχολικό κήπο. Οι προαναφερόμενοι χώροι του προσδίδουν μία άνεση για να αναπτύξει τις δράσεις του, αλλά χρειάζονται επιμέλεια και συντήρηση την οποία παρόλες τις προσπάθειες της εκπαιδευτικής κοινότητας (ενημέρωση, επικοινωνία, υπηρεσιακή αλληλογραφία), δεν τις απολαμβάνει από τους υπεύθυνους (Δήμο και Κράτος). Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, η διοίκηση του σχολείου να σπαταλά πολύτιμο χρόνο και ενέργεια στη συντήρηση και εύρυθμη κτηριακή λειτουργία του σχολείου σε σχέση με τα διδακτικά, παιδαγωγικά, κοινωνικά και άλλα καθήκοντά της.
Διαθέτει ικανοποιητικό τεχνολογικό εξοπλισμό ώστε να αντιμετωπίσει τις ψηφιακές προκλήσεις της εποχής μας και ειδικότερα αυτές που συνδέονται με τις ψηφιακές δεξιότητες μαθητών/τριων και εκπαιδευτικών. Όμως, οι πιο εκπαιδευτικά έμπειροι εκπαιδευτικοί του σχολείου δυσκολεύονται στην εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες και όμως προσπαθούν χωρίς την απαραίτητη επιμόρφωση και τεχνολογική υποστήριξη από τους υπεύθυνους φορείς. Επίσης ,σημαντικό πρόβλημα αποτελεί η έλλειψη ευρυζωνικής σύνδεσης του σχολείου με αποτέλεσμα την προβληματική ψηφιακή του λειτουργία και την παροχή αξιόπιστης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (υπερβολικά χαμηλή ταχύτητα διαδικτύου σε σχέση με τον αριθμό των σταθμών εργασίας του σχολείου).
Το σχολείο έχει παραδοσιακά δημιουργικές και εποικοδομητικές σχέσεις με το Σύλλογο Γονέων και έχει πραγματοποιήσει από κοινού ποικίλες δράσεις.
Διαθέτει πλούσια εμπειρία από τη συμμετοχή σε Ευρωπαϊκά προγράμματα και στοχεύει μέσα από τα εργαστήρια δεξιοτήτων να αξιοποιήσει αυτές τις εμπειρίες και να εισαγάγει στην εκπαιδευτική λειτουργία του νέες μεθόδους, τεχνικές και δεξιότητες κάνοντας τη σχολική καθημερινότητα ευχάριστη, δημιουργική και ελκυστική για τα παιδιά που φοιτούν σε αυτό.
Παράλληλα, λόγω της δημοκρατικής του παράδοσης επιθυμεί πέρα από το θεσμό του Σχολικού Συμβουλίου, που υλοποιεί τα τελευταία χρόνια ως πρωτοπόρο σχεδόν σε όλη την χώρα για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, να αναπτύξει περαιτέρω τις ισότιμες σχέσεις ανάμεσα στα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Ισχυρές παραστάσεις και εμπειρίες διαθέτει το σχολείο από τη συμμετοχή του σε περιβαλλοντικά, πολιτιστικά και προγράμματα Αγωγής υγείας. Στοχεύει για αυτό, να την αξιοποιήσει ώστε επικουρικά με την ανάπτυξη των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων να βελτιώσει το περιβαλλοντικό του αποτύπωμα συμμετέχοντας ενεργά στο πρόγραμμα ανακύκλωσης που θα υλοποιήσει ο Δήμος Χίου σε συνεργασία με τα σχολεία της περιοχής του.
Επίσης, στοχεύει να καλλιεργήσει περαιτέρω την εξωστρέφειά του, αναπτύσσοντας συνεργασίες με την τοπική κοινότητα και άλλους χρήσιμους φορείς, ενεργοποιώντας και αξιοποιώντας περαιτέρω το θεσμό του Σχολικού Συμβουλίου και τον Κανονισμό λειτουργίας της σχολικής μονάδας.
Τα τελευταία χρόνια λειτουργεί στο σχολείο ΤΥ (ΖΕΠ). Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να παρέχονται εξατομικευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα σε αλλοδαπούς, παλλινοστούντες και από ευάλωτες ομάδες μαθητές/τριες και να διευκολύνεται η συμπερίληψη και η αποδοχή τους από την εκπαιδευτική μας κοινότητα. Στοχεύουμε στην αξιοποίηση του εκπαιδευτικού της ΤΥ (ΖΕΠ) και μέσα από τις δραστηριότητες των Ε. Δ. Και ειδικότερα στον άξονα (Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη) ώστε να βελτιωθεί ακόμη περισσότερο η προσφορά του σχολείου στον τομέα αυτό.
Στόχοι της σχολικής μονάδας σε σχέση με τις τοπικές και ενδοσχολικές ανάγκες
Το σχολείο οφείλει:
κύριο σκοπό του προγράμματος, Οδικής ασφάλειας:
Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΑΝΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
Ευζην |
||||
Τάξη |
Υποθεματική |
Τίτλος |
Εκπαιδευτικοί |
Αρ. Μαθ. |
Α |
ΥΓΕΙΑ: Οδική Ασφάλεια |
Ο Τάκης Σταματάκης στο δρόμο σταματά, τα σήματα κοιτά και περνά με σιγουριά! |
Πίττα Άρτεμις, Τζήκα Μαρία |
21 |
Β |
Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία |
Εγώ κι εσύ μαζί |
Κοκρή Άννα, Δηράκη Βασιλεία, Λιανού Μαριέττα |
27 |
Γ |
Σεξουαλική Αγωγή |
Τα κόκκινα παπούτσια |
Νιαμονιτάκη Μαρία, Πιταούλη Ειρήνη, Τζήκα Μαρία |
26 |
Δ |
ΥΓΕΙΑ: Οδική Ασφάλεια |
Ασφαλώς … κυκλοφορώ |
Τσατσαρώνη Μαρία |
19 |
Ε |
Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία |
Ξύσε εσύ την πλάτη μου να ξύσω τη δική σου |
Κουφοπαντελής Λάμπρος, Βελαλής Βασίλης |
23 |
Στ |
Γνωρίζω το σώμα μου |
Σώμα μου αν σε γνωρίσω πιο πολύ θ' σ΄αγαπήσω |
Αναστασάκη Ηρώ |
23 |
Σελίδα 2 από 2
Σχεδίαση, ενημέρωση ιστότοπου : Παντελίδης Γεώργιος.
Αναβάθμιση έκδοσης: Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Χίου, www.sepchiou.gr
Copyright © 2011 1ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου Αγ. Γεωργίου. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.