^Επιστροφή στην αρχή
Get Adobe Flash player

Ενημέρωση Γονέων

Αγαπητοί γονείς στον πίνακα που ακολουθεί αποτυπώνεται η δυνατότητα τακτικής ενημέρωσης σας από το εκπαιδευτικό προσωπικό για το σχολικό έτος 2021 - 22. Πριν την επίσκεψή σας στο σχολείο καλό θα είναι να ενημερώνετε τηλεφωνικά για την πρόθεσή σας αυτή καθώς επίσης να λαμβάνετε όλα τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης για covid19.

Διαβάστε περισσότερα: Πρόγραμμα ενημέρωσης γονέων 2021 -22

Εργαστ. Δεξιοτήτων

Τελευταία Άρθρα

Τοποθεσία σχολείου

Διακρίσεις Σχολείου

Europ School Radio

Βιβλιοπροτάσεις

Ημερολόγιο Εορτολόγιο

 

 

Στατιστικά

Εμφανίσεις Άρθρων
2582211

Ανοίξαμε νέους διαύλους επικοινωνίας δημιουργώντας το "μπλογκάκι" του σχολείου μας. Αξίζει να το επισκέφθεστε. 

Πατήστε πάνω στην παρακάτω εικόνα για να μεταβείτε στην νέα ιστοσελίδα του σχολείου.

Εργαστήρια Δεξιοτήτων

ΝΕΡΟ ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΕΡΓΑΣΤ. ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΑΞΗ Δ΄

   Στη 2η θεματική ενότητα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων που έχει τίτλο «Φροντίζω το περιβάλλον»  οι μαθητές της Δ΄ τάξης ασχοληθήκαμε με το νερό και κατανοήσαμε πως δεν πρέπει να το σπαταλάμε γιατί είναι πολύτιμο.  Ξεκινήσαμε με παιχνίδια, όπως τις Παγωμένες Εικόνες, όπου αναπαραστήσαμε με το σώμα μας εικόνες με νερό και το Bingo, όπου εκφράσαμε τις εμπειρίες μας και τις γνώσεις μας για το νερό.  Δημιουργήσαμε μικρά βιβλία με τίτλο «Το ταξίδι μιας σταγόνας» και τα εικονογραφήσαμε. Στην αίθουσα του Ολοήμερου παίξαμε το παιχνίδι “Power Walk” στο οποίο παριστάναμε κάποια παιδιά από διάφορες χώρες του κόσμου και καταλάβαμε ότι είμαστε τυχεροί, γιατί έχουμε το πολύτιμο νερό στη ζωή μας. Μάθαμε για το πολύπλοκο ταξίδι του νερού μέχρι τις βρύσες μας και κατασκευάσαμε μόμπιλε.  Καταλάβαμε πόσο σημαντική είναι η πηγή της Κλειδούς για τον Βροντάδο, διαβάσαμε μύθους για τις Αγελούδες (νεράιδες του νερού) και γράψαμε με τη φαντασία μας δικές μας ιστορίες με αυτές. Ερευνήσαμε την κατάσταση στο Σχολείο μας σχετικά με την χρήση του νερού. Τέλος για να ενημερώσουμε και να ευαισθητοποιήσουμε τους συμμαθητές μας ώστε να μην σπαταλούν το νερό, φτιάξαμε αφίσες με μηνύματα που τις κολλήσαμε στις βρύσες του Σχολείου μας. Με όλες αυτές τις δραστηριότητες κατανοήσαμε ότι το νερό είναι δώρο ζωής για τον πλανήτη μας.   Μη σπαταλάτε το νερό για ένα καλύτερο αύριο!

                                                                                       Οι μαθητές της Δ΄ τάξης

Από τη στέκα στο τάμπλετ Γ1

Το άκουσμα της νέας ενότητας  ήχησε αρκετά βαρύ στα παιδικά μας αυτάκια!   Παγκόσμια Τοπική και πολιτιστική κληρονομιά !! Χωρίς να το καταλάβουμε οδηγηθήκαμε σε ένα τόσο κοντινό και αγαπημένο χώρο :Το σχολείο μας ! Από τη στέκα στο τάμπλετ!!! Πολλές οι προκλήσεις και οι δράσεις ενδιαφέρουσες . Ανοίξαμε το σεντούκι της γιαγιάς και νιώσαμε  την μυρωδιά του παρελθόντος . Στο τέλος μπήκαμε και στο δίλημμα : Το σχολείο του παππού,  θα είναι και των παιδιών μας; Ακροβατήσαμε ανάμεσα στο συναίσθημα και την λογική . Νομίζουμε ότι άξιζε τον κόπο!!!Οι προτάσεις μας για την αξιοποίηση του υπάρχοντος κτηρίου πολλές!!!Υποσχόμαστε ότι θα προσπαθήσουμε και σαν υπεύθυνοι αυριανοί πολίτες να τις στηρίξουμε !

Διαβάστε περισσότερα: Από τη στέκα στο τάμπλετ Γ1

Απο τη στέκα στο τάμπλετ τάξη Γ2

IMG_20211222_115149
IMG_20220209_110028
IMG_20220209_110104
IMG_20220209_110315
IMG_20220209_110351
IMG_20220209_110413
IMG_20220211_125043
IMG_20220217_141903
IMG_20220217_143131
IMG_20220217_143318
IMG_20220217_143720
01/11 
start stop bwd fwd
Εργαστήρια δεξιοτήτων – Παγκόσμια και τοπική πολιτιστική κληρονομιά    Γ2 τάξη

     Τα παιδιά της τάξης μας ξεκινούν ένα περίπατο στον χώρο και «τον χρόνο» του σχολικού μας κτιρίου.Γνωρίζουν ότι έχει ηλικία πάνω από 100 χρόνια. Παρατηρούν τη χαρακτηριστική αρχιτεκτονική του, που δεσπόζει στο περιβάλλον, απέναντι από τον ναό του Αγίου Γεωργίου.  Αντιλαμβάνονται τις ιδιαιτερότητες που έχει και σημειώνουν τις ελλείψεις του σε σύγκριση με ένα σύγχρονο σχολικό κτίριο.

     Παράλληλα αναγνωρίζουν τη μεγάλη συναισθηματική αξία που έχει για τους γονείς και τους παππούδες τους, αφού οι περισσότεροι έχουν φοιτήσει σε αυτό.

     Η επίσκεψη στο μουσείο που βρίσκεται στο ημιυπόγειο του σχολικού κτιρίου τα γεμίζει ενθουσιασμό και τους εξάπτει τη φαντασία.

     Οι εικόνες που βλέπουν, σε συνδυασμό με τις αφηγήσεις των δικών τους για τη σχολική ζωή, τους δίνουν την ευκαιρία να σχηματίσουν τη δική τους γνώμη για τον ρόλο του κτιρίου στην εκπαίδευση.

Διαβάστε περισσότερα: Απο τη στέκα στο τάμπλετ τάξη Γ2 

Αγαπώ τη θάλασσα, την απολαμβάνω με ασφάλεια!

Στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας «Φυσικές καταστροφές, πολιτική προστασία» των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων η Β’ τάξη του σχολείου μας ολοκλήρωσε το πρόγραμμα "Αγαπώ τη θάλασσα, την απολαμβάνω με ασφάλεια!"

Βασικός σκοπός του προγράμματος ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα που αφορούν την ασφάλεια στη θάλασσα προκειμένου να υιοθετήσουν υπεύθυνες συμπεριφορές με γνώμονα την ατομική τους προστασία, αλλά και την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος. Μια γεύση από τη δουλειά των παιδιών μπορείτε να πάρετε στο βίντεο που ακολουθεί, ενώ για περισσότερες πληροφορίες και υλικό μπορείτε να ανατρέξετε στην ηλεκτρονική μας τάξη.  https://eclass11.sch.gr/courses/9510001227/

H κληρονομιά της μαστίχας, Εργαστήρια Δεξιοτήτων Τάξη Α΄

 Η Α’ Δημοτικού του 1ου Δημοτικού Βροντάδου τον πρώτο μήνα του 2022 μόχθησε να κατανοήσει τον αγροτικό πολιτισμό των Μαστιχοχωρίων.  Οι μαθήτριες & μαθητές  ενός ναυτεργατικού συνοικισμού, του Βροντάδου, ιχνηλάτησαν τον άλλο πυλώνα αυτοπεποίθησης της Χίου, εξίσου κοσμοπολίτικο, αφού η μαστίχα ταξιδεύει πια ως πολύτιμο φάρμακο στα πέρατα της οικουμένης. Το ζητούμενο ήταν η περιδιάβαση και η κατάδυση των μαθητριών/των σε έναν πολιτισμό που είναι πολύ κοντά τους αλλά αντιμετωπίζεται με οριενταλιστικούς φακούς. Ειδικά όμως σήμερα, υπάρχει μια πλούσια επιχειρηματολογία που υποστηρίζει ότι σε αβέβαιους καιρούς κλιματικής αλλαγής και επιδημιών επείγει μια εννοιολογική αλλαγή (conceptual change) που θα εφοδιάσει τα παιδιά με νοερές αναπαραστάσεις για το ελάχιστο αποτύπωμα άνθρακα, την εννοιολόγηση της νησιωτικότητας ως χώρου οικονομικής πολυσθένειας, την υπεράσπιση της βιοποικιλότητας στη Χίο η οποία απειλείται από την επέλαση των διασυστηματικών ζιζανιοκτόνων. Αναμένεται τελικά, μετά την καλλιέργεια των σύνθετων δεξιοτήτων, οι μαθητές/τριες να είναι ενεργητικοί κτίστες της ψυχοκοινωνικής ανθεκτικότητάς τους.

Διαβάστε περισσότερα: H κληρονομιά της μαστίχας, Εργαστήρια Δεξιοτήτων Τάξη Α΄

TA KOKKINA ΠΑΠΟΥΣΤΙΑ ,ΕΥ ΖΗΝ, Γ1

Τις πρώτες μέρες του σχολικού έτους η κυρία μας ανακοίνωσε ότι φέτος θα έχουμε ένα μάθημα  που λέγεται δεξιότητες . Η λέξη δεν μας έλεγε και πολλά ,σχεδόν την ακούγαμε για πρώτη φορά! Δείξαμε ενθουσιασμό με την επιλογή του θέματος (τα κόκκινα παπούτσια ) γιατί το κόκκινο είναι για τους περισσότερους το αγαπημένο χρώμα, αλλά και γιατί   διαισθανόμαστε κάποιο μυστήριο …Τα κόκκινα παπούτσια στην αρχή δεν ξέραμε σε ποιον ανήκουν … Σιγα σιγά ,βήμα βήμα  το ίδιο το πρόγραμμα μας αποκάλυψε  τα μυστικά τους . Αξίζει να τα μάθετε κι εσείς !Μπορούμε αν μας πείτε τη διεύθυνση σας να σας αποστείλουμε αυτό το μαγικό κουτί παπουτσιών που έχει τον κατάλληλο τρόπο  να μας μάθει, να μας διδάξει, να μας ψυχαγωγήσει ,αλλά πάνω από όλα: Να μας προετοιμάσει για υγιείς ανθρώπινες σχέσεις, που είναι και το πιο σπουδαίο όπλο για την μελλοντική μας ευτυχία !!! .
TA ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ Γ1  

Ασφαλώς … Κυκλοφορώ Δ΄ τάξη

Στη διάρκεια των πέντε εργαστηρίων δεξιοτήτων της θεματικής ενότητας: «Ζω καλύτερα – Ευ ζην» η Δ΄ τάξη ασχοληθήκαμε με την υποθεματική : Υγεία - Οδική ασφάλεια. Ο τίτλος του προγράμματός μας ήταν: «Ασφαλώς … Κυκλοφορώ» κι ο στόχος του να συναισθανθούμε την αξία της ομαδικότητας και της συνεργασίας, να αναπτύξουμε την κυκλοφοριακή μας συνείδηση, να γνωρίσουμε τα είδη σήμανσης και τις κατηγορίες πινακίδων,  να έρθουμε σε επαφή με θέματα κυκλοφοριακής αγωγής και ασφάλειας, αλλά και να αναπτύξουμε δεξιότητες του νου, της ζωής και της μάθησης.

                                                                Οι μαθητές και οι μαθήτριες  της Δ΄ τάξης

«Τα κόκκινα παπούτσια» Γ2

Στα πλαίσια του προγράμματος Εργαστηρίων Δεξιοτήτων η Γ2 τάξη ασχολήθηκε με το πρόγραμμα «Τα κόκκινα παπούτσια» που αφορά στη θεματική ενότητα Ζω καλύτερα, σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, αυτομέριμνα πρόληψη. Μέσα από τις δραστηριότητες του προγράμματος τα παιδιά κατάφεραν να αναγνωρίζουν τα μέλη του σώματος, συμπεριλαμβανομένων και των γεννητικών οργάνων, να αισθάνονται άνετα με το σώμα τους, να συζητούν για την οικογένεια και τις οικογενειακές σχέσεις, να ξεχωρίζουν το «σωστό» από το «μη σωστό» άγγιγμα, να γνωρίζουν ποια μυστικά κρατάμε και ποια όχι, να κατανοούν και να συναισθάνονται τους άλλους.Τα παιδιά του Γ2

«Σώμα μου αν σε γνωρίσω πιο πολύ θα σ αγαπήσω»

Εμείς τα παιδιά της ΣΤ τάξης στα  Εργαστήρια Δεξιοτήτων « ΕΥ ΖΗΝ» μέσα από video, φωτογραφίες, ζωγραφιές, παροιμίες, αινίγματα, παιχνίδι κάναμε ένα ταξίδι στο ανθρώπινο σώμα.  «Σώμα μου αν σε γνωρίσω πιο πολύ θα σ αγαπήσω» Στο ταξίδι αυτό ήταν μαζί μας και η κυρία Ειρήνη Ματθαίου με όμορφες παροιμίες για το σώμα.    Γνωρίσαμε τα  «Όργανα που δεν παίζουν μουσική» Καταλάβαμε πως πρέπει να αγαπάμε το σώμα μας όπως είναι και να αποδεχόμαστε τους άλλους.  «Δεν είμαι τέλειος ούτε κι εσύ μα θα βαδίΖΟΥΜΕ μαζί» Νιώσαμε πως ακόμα κι αν το σώμα πληγωθεί η ψυχή πρέπει να παραμείνει δυνατή «Κι αν πληγωθώ θα προσπαθώ». Καταλάβαμε πως «Προσέχω για να έχω». Είναι πολύ σημαντικό κομμάτι η πρόληψη αλλά εξίσου σημαντικό είναι να καλλιεργήσουμε άμυνες απέναντι σε ό,τι μπορεί να μας βλάψει. ΦροντίΖΩ το σώμα μου, εξουσιάΖΩ το σώμα μου. Εμείς και μόνο εμείς βάζουμε τα όρια.  Τέλος καταλάβαμε  πόσο σπουδαία είναι μια αγκαλιά. Μπορεί να εκφράζει αγάπη, στοργή, χαρά, παρηγοριά, ενθουσιασμό, συμπόνια, συμπόρευση. Μια αγκαλιά είναι πάντα όμορφη και δεν πρέπει να είναι τίποτα άλλο. Ναι, ορίΖΩ το σώμα μου και την ψυχή μου! Ναι αγκαλιαΖΩ!

Στο τέλος αυτού του ταξιδιού φτιάξαμε ένα όμορφο χορευτικό. Χαρείτε το μαζί μας!

Διαβάστε περισσότερα: «Σώμα μου αν σε γνωρίσω πιο πολύ θα σ αγαπήσω»

Σχολική Πινακοθήκη

ageliki_mouz.jpg
Copyright © 2013. 1ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου Rights Reserved.

 Σχεδίαση, ενημέρωση ιστότοπου : Παντελίδης Γεώργιος.
Αναβάθμιση έκδοσης: Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Χίου,
 www.sepchiou.gr
          Copyright © 2011 1ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου Αγ. Γεωργίου. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.