^Επιστροφή στην αρχή
Get Adobe Flash player

Ενημέρωση Γονέων

Αγαπητοί γονείς στον πίνακα που ακολουθεί αποτυπώνεται η δυνατότητα τακτικής ενημέρωσης σας από το εκπαιδευτικό προσωπικό για το σχολικό έτος 2021 - 22. Πριν την επίσκεψή σας στο σχολείο καλό θα είναι να ενημερώνετε τηλεφωνικά για την πρόθεσή σας αυτή καθώς επίσης να λαμβάνετε όλα τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης για covid19.

Διαβάστε περισσότερα: Πρόγραμμα ενημέρωσης γονέων 2021 -22

Εργαστ. Δεξιοτήτων

Τελευταία Άρθρα

Τοποθεσία σχολείου

Διακρίσεις Σχολείου

Europ School Radio

Βιβλιοπροτάσεις

Ημερολόγιο Εορτολόγιο

 

 

Στατιστικά

Εμφανίσεις Άρθρων
2926561

Ανοίξαμε νέους διαύλους επικοινωνίας δημιουργώντας το "μπλογκάκι" του σχολείου μας. Αξίζει να το επισκέφθεστε. 

Πατήστε πάνω στην παρακάτω εικόνα για να μεταβείτε στην νέα ιστοσελίδα του σχολείου.

Εργαστήρια Δεξιοτήτων

4ο εργαστήριο δεξιοτήτων Γ τάξης "Εργασία και χαρά"

Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και Πρωτοβουλία,  Γνωριμία με επαγγέλματα – Εργασία και χαρά

Ξεκινήσαμε το τέταρτο εργαστήριο δεξιοτήτων με τη συζήτηση για το τι σημαίνει επάγγελμα και τι αξία έχει στη ζωή κάθε ανθρώπου.  Συζητήσαμε για το επάγγελμα των γονιών μας, τα χαρακτηριστικά του και τις δυσκολίες του. Κατά την επίσκεψή μας στη Δασκαλόπετρα, κάναμε περίπατο στο λιμανάκι και συναντήσαμε ένα ψαρά της περιοχής. Μας μίλησε για το επάγγελμά του, τις δυσκολίες που έχει αλλά και την ευχαρίστηση που του δίνει  Μέσα από την ενότητα της Γλώσσας «του κόσμου το ψωμί», συζητήσαμε για το επάγγελμα του αρτοποιού. Φτιάξαμε στο σχολείο το δικό μας ψωμί. Επισκεφτήκαμε την Πυροσβεστική Υπηρεσία Χίου, όπου ενημερωθήκαμε για το επάγγελμα του πυροσβέστη. Τέλος καταγράψαμε και ζωγραφίσαμε το επάγγελμα που επιθυμούμε να ακολουθήσουμε όταν μεγαλώσουμε. Δεν καταφέραμε να φτιάξουμε ένα ολοκληρωμένο «αντικείμενο», μέσα στον χρόνο που είχαμε στη διάθεσή μας. 

3ο εργαστήριο δεξιοτήτων της Β’ τάξης. Εθελοντισμός

Το θέμα του εθελοντισμού είχαμε την ευκαιρία να προσεγγίσουμε στο 3ο εργαστήριο δεξιοτήτων της Β’ τάξης. Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας συζήτησαν και κατέγραψαν τις ιδέες τους και τις προσωπικές τους εμπειρίες σχετικά με την προσφορά βοήθειας τόσο σε συνανθρώπους μας όσο και στο φυσικό μας περιβάλλον. Επίσης, αναζήτησαν πληροφορίες στις ιστοσελίδες εθελοντικών ομάδων που δραστηριοποιούνται στη Χίο και αλλού. Μέσα από τις συζητήσεις στην τάξη αναδείχθηκε και το ζωηρό ενδιαφέρον των παιδιών για το επίκαιρο θέμα του πολέμου. Εκφράστηκαν οι προβληματισμοί, οι φόβοι και οι αγωνίες τους. Αλλά παράλληλα φανερώθηκε και η διάθεσή τους να βοηθήσουν όπως μπορούν για την ανακούφιση των ανθρώπων που υποφέρουν από τις συνέπειες του πολέμου. Έτσι, συμμετείχαν στη συσκευασία ειδών πρώτης ανάγκης για τα παιδιά της Ουκρανίας που διατέθηκαν από το σχολείο μας στο Χαμόγελο του Παιδιού. Τέλος, αποτύπωσαν τις ιδέες τους για μελλοντικές εθελοντικές δράσεις σε ομαδικό κολλάζ και όλοι μαζί τραγούδησαν:

«Υπάρχουν χέρια που απ' το άδικο έχουν σφίξει

έχουνε σφίξει και έχουν γίνει μια γροθιά

και μ' άλλα χέρια έχουν σμίξει για να σβήσουν τη φωτιά

ίσως τα χέρια τα δικά μας να 'ναι χέρια σαν κι αυτά»

Στίχοι-Μουσική: Μ. Κούμαρης

"Μικροί ερευνητές στον κόσμο των επαγγελμάτων"

Εργαστήριο δεξιοτήτων Β΄ τάξης στο πλαίσιο της Θεματικής ενότητας "Δημιουργώ και Καινοτομώ"
"Μικροί ερευνητές στον κόσμο των επαγγελμάτων"

Δ΄ ΤΑΞΗ- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΗΧΟΪΣΤΟΡΙΑΣ»

Στόχος του 4ου Εργαστηρίου ήταν να γνωρίσουμε, να εξοικειωθούμε και να δημιουργήσουμε podcast ηχοϊστορία ή εικονογραφημένη ηχοϊστορία. Αρχικά γράψαμε την δική μας ιστορία με τίτλο «Η Κοκκινοσκουφίτσα και το καλό λυκάκι», ένα παραμύθι «από την ανάποδη», όπου αντιστρέψαμε τους ρόλους του κλασσικού παραμυθιού και κάναμε τον λύκο καλό, ενώ την Κοκκινοσκουφίτσα ένα άταχτο κορίτσι που της αρέσουν οι φάρσες. Στη συνέχεια εικονογραφήσαμε την ιστορία μας και τέλος με την επιμέλεια του κ. Σωτήρη Βλάχου, εκπ/κού μουσικής, πραγματοποιήσαμε την ηχογράφηση των κειμένων μας και τον εμπλουτισμό τους με μουσική. Έτσι δημιουργήσαμε ένα βίντεο κι ένα ψηφιακό βιβλίο με τη χρήση του λογισμικού Storyjumper.  Οι μαθητές της Δ΄τάξης

Book titled 'Η Κοκκινοσκουφίτσα και το καλό λυκάκι Δ΄ τάξη 1ου Δ.Σ. Βροντάδου 2021-2022'Read this book made on StoryJumper

«Η γειτονιά μου ο κόσμος μου – ο κόσμος μου η γειτονιά μου» τάξη Γ2

       Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Ενσυναίσθηση και Ευθύνη , Συμπερίληψη:  Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα

Ξεκινήσαμε το τρίτο εργαστήριο δεξιοτήτων  ακολουθώντας «με τον τρόπο μας» το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Out of EdenLearn  του ανθρωπολόγου δημοσιογράφου Paul Salopek, μέσω του ταξιδιού του σε ολόκληρο τον κόσμο. Προορισμός μας η περιήγηση στον τόπο μας με διαφορετική ματιά, μέσα από την οπτική της επίμονης παρατήρησης και της διαπολιτισμικής επικοινωνίας.  Αφού μελετήσαμε  χάρτες διαφόρων ειδών, δημιουργήσαμε τον χάρτη της γειτονιάς του σχολείου μας. Πήραμε χρόνο και τον αναδημιουργήσαμε με οδηγό τις αισθήσεις μας. Μέσα από το θεατρικό παιχνίδι, εμείς τα παιδιά δημιουργήσαμε – γεννήσαμε προσωπικότητες  που έχουν γεννηθεί στην γειτονιά, φέροντας τεκμήρια του παρελθόντος. Τους φορτώσαμε με μνήμη και εμπειρίες,  ώστε να συνθέσουμε μια ολοκληρωμένη προσωπικότητα που σχετίζεται με τον τόπο. Μέσα από ομάδες  γίναμε οι «ήρωες» ( κτηνίατροι, ναυτικοί, αρχαιολόγοι,βοτανολόγοι ) που ζωντανεύουν και δημιουργούν την προσωπική τους ιστορία και οι «δημοσιογράφοι» που μέσα από τις  συνεντεύξεις  καταγράφουν  δεδομένα για τη ζωή στην  ιδιαίτερη πατρίδα μας και την εργασιακή συμβολή μας, δίνοντας τόπο σε μια διαπολιτισμική επικοινωνία με αποτέλεσμα την ενδυνάμωση της μνήμης καθώς και την ενίσχυση της ενσυναίσθησης και της δημιουργικής σκέψης.  Τέλος, φτάνοντας στον προορισμό μας, εντοπίσαμε τον Paul Salopek,  με τη φαντασία μας στη διαδρομή του επτάχρονου ταξιδιού του στον παγκόσμιο χάρτη  και του στείλαμε επιστολή για να τον προσκαλέσουμε να επισκεφτεί  τον τόπο μας, προκειμένου να τον ξεναγήσουμε σύμφωνα με την ιδιαίτερη εμπειρία που αποκτήσαμε αλλά και για να μάθουμε περισσότερα για το ενδιαφέρον ταξίδι του.

IMG-03941e12fc6c1982091f66ecf654de52-V
IMG-4030017a363dab550881955587f538f6-V
IMG-41958eab96dc2a4f3edb6bf0635dd539-V
IMG-6a5a4ae544f2daee1012f21c6742425f-V
IMG-87d9723a90f1f95e366b4dd1353e00f4-V
IMG-d90aee25a34a40101996ddb10a9a56c4-V
IMG-f29af7df6e7454ba00b51f5f45e9e006-V
IMG_20220608_091522
IMG_20220608_092756
IMG_20220608_093105
IMG_20220608_110115
01/11 
start stop bwd fwd

Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΟΥ , Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΟΥ – Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΟΥ Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΟΥ

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων  , στην ενότητα ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ & ΕΥΘΥΝΗ   ,ασχοληθήκαμε με το θέμα: Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΟΥ ,Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΟΥ – Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΟΥ Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΟΥ!

Η γειτονιά μας! Μέχρι χθες πιστεύαμε ότι η  γειτονιά είναι οι άνθρωποι που μένουν δίπλα μας. Τώρα πια  γνωρίζουμε ,ότι οι γειτονιές όλων ανταμώνουν .  Όλος ο  κόσμος είναι η γειτονιά μας . Αν πάνω στον παγκόσμιο χάρτη τοποθετηθούν οι χάρτες όλων των παιδιών ,τότε είμαστε όλοι πλάι πλάι. Μέσω αυτού του προγράμματος ,γίναμε ανθρωπολόγοι , ερευνητές και δημοσιογράφοι !!!Μπήκαμε στα σπίτια των γειτόνων μας και πήραμε συνεντεύξεις , φτιάξαμε το χάρτη της γειτονιά μας , ανακαλύψαμε την αγαπημένη μας γωνιά και φυσικά βάλαμε τα παρατηρητικά μας ματάκια, αυτάκια , μυτούλες κτλ …Ξεκινήσαμε από τον πόλεμο στην Ουκρανία και φτάσαμε στην αγαπημένη μας γωνιά , στην Κλειδού ! Μοιάζει  τεράστια απόσταση , κι όμως είναι πολύ κοντά . Σας παρουσιάζουμε εδώ τη δουλίτσα μας κι ελπίζουμε να σας πείσουμε : ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ!!! ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ Γ1

Τάξη Α΄: Αναζητώντας την κληρονομιά της Μαστίχας στο Πυργί και στο Μουσείο της

Η πολυπόθητη μέρα για την πραγματοποίηση της προγραμματισμένης επίσκεψης στο Μουσείο Μαστίχας ξημέρωσε την Πέμπτη 26 Μαΐου  και μάλιστα με τον καλύτερο τρόπο. Ξεκινήσαμε με μια έκπληξη για τους μικρούς μαθητές της Α΄ τάξης του σχολείου μας! Επισκεφτήκαμε το μεγαλύτερο σε παραγωγή μαστίχας μεσαιωνικό χωριό, το Πυργί. Ξεναγηθήκαμε από τον σύζυγό μου Πυργούση πια, Κώστα Προμπονά , δάσκαλο μικρών παιδιών στα Μαστιχοχώρια. Περπατήσαμε τις δαιδαλώδης διαδρομές της καστροπολιτείας, θαυμάσαμε την γεωμετρικότητα των ασπρόμαυρων σχεδίων, μεταφερθήκαμε νοερά στην εποχή που η Κάτω Πόρτα του χωριού έκλεινε για να προστατευτεί το χωριό από τους πειρατές. Η πιο σημαντική στιγμή της ξενάγησης ήταν η επίσκεψη στην αρχαία εκκλησία των Αγίων Αποστόλων.  Στο Μουσείο Μαστίχας είδαμε από κοντά αυτό που με κοπιώδη τρόπο προσπαθήσαμε να κατανοήσουμε στα εργαστήρια Δεξιοτήτων. H Ελένη Παϊδούση μας μίλησε για το πώς από τον Σχίνο παράγεται το μοναδικό στον κόσμο προϊόν, η μαστίχα. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στις χρήσεις με τις οποίες η μαστίχα σήμερα ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο. Η μουσειακή εμπειρία ολοκληρώθηκε με την αναφορά στις χρήσεις της αρωματικής ρητίνης  αφήνοντας θετικές εντυπώσεις στα παιδιά.

IMG_20220526_094933
IMG_20220526_103818
IMG_20220526_104818
IMG_20220526_105629
IMG_20220526_105812
IMG_20220526_110010
IMG_20220526_114713
SAM_0076
SAM_0095
1/9 
start stop bwd fwd

Είμαι παιδί ... Έχω δικαιώματα τάξη Δ΄

Στα πλαίσια εφαρμογής των εργαστηρίων δεξιοτήτων , της θεματικής ενότητας " Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ Κοινωνική Συναίσθηση κι Ευθύνη" και της υποθεματικής της "Ανθρώπινα Δικαιώματα" τα παιδιά της Δ΄τάξης μαζί με τη δασκάλα τους Τσατσαρώνη Μαρία υλοποίησαν πρόγραμμα με κύριο στόχο τη γνωριμία με τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και ειδικότερα με τα δικαιώματα του παιδιού, την κατανόησή της σημασίας τους, την αναγνώριση της ύπαρξής στη ζωή και την εφαρμογή τους σε προσωπικό και κοινωνικό επίπεδο.

Μαθαίνουμε για τις πλημμύρες, Εργαστ. Δεξιοτήτων τάξη Ε΄

Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων τα παιδιά των Ε1 και Ε2 τάξεων με τους δασκάλους τους Βελαλή Β. και Κουφοπαντελή Λ. υλοποίησαν το πρόγραμμα " Μαθαίνουμε για τις πλημμύρες" . Η επιλογή του προγράμματος βασίστηκε στη συνειδητοποίηση του επείγοντος χαρακτήρα του προβλήματος που λαμβάνει ολοένα και μεγαλύτερες διαστάσεις τόσο σε παγκόσμιο , όσο και σε εθνικό επίπεδο. Τα παιδιά εκπαιδεύτηκαν σε θέματα αντιπλημμυρικής προστασίας, μέσα από τη μελέτη και την κατανόηση των πλημμυρικών φαινομένων, του ρόλου του ανθρώπινου παράγοντα στην πρόκλησή τους και των τρόπων με τους οποίους μπορούμε να συμβάλλουμε στην πρόληψη , αντιμετώπιση και μετριασμό των συνεπειών τους σε σχέση με τους στόχους της βιώσιμης ανάπτυξης.

Σχολική Πινακοθήκη

asasa.jpg
Copyright © 2013. 1ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου Rights Reserved.

 Σχεδίαση, ενημέρωση ιστότοπου : Παντελίδης Γεώργιος.
Αναβάθμιση έκδοσης: Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Χίου,
 www.sepchiou.gr
          Copyright © 2011 1ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου Αγ. Γεωργίου. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.