Φύλλο εργασίας ? 3, Θηλαστικά - Τροφή
Άνοιξτε το αρχείο thilastika-trofi1 από το φάκελο εργασίας.
Τοποθετείστε τα ζώα στις αντίστοιχες τέσσερις ομάδες που ανήκουν και «βαπτίστε» την κάθε ομάδα.
Συμπληρώστε την παρακάτω ακροστιχίδα ενός φυτοφάγου ζώου της προηγούμενης δραστηριότητας:
Α????????? |
Κατάλληλο για ιππασία. |
Γ?????????. |
Κινδυνεύει να εξαφανιστεί |
. ????????? |
Τεράστιο παχύδερμο φυτοφάγο της ζούγκλας |
. ????????? |
Ο βασιλιάς των ζώων |
. ????????? |
Πολύτιμα τα αυγά της (αντίστροφα) |
. ????????? |
Μεγάλα ζώα της προϊστορικής εποχής |
. ????????? |
Τρώνε τα πάντα (αντίστροφα- πληθυντικός) |
Ένα αρπακτικό πουλί κινδυνεύει να εξαφανιστεί. Ποιο είναι;
Μάθε περισσότερα για αυτήν ενεργοποιώντας τον παρακάτω σύνδεσμο:
http://www.ornithologiki.gr/gr/oiwnos/i7/greleon.htm
Ποιοι είναι οι λόγοι για τους οποίους απειλείται με εξαφάνιση;
Παρακολουθήστε από δορυφόρο τη μεταναστευτική του πορεία και γράψτε μερικές από τις χώρες από τις οποίες περνάει :
http://www.ornithologiki.gr/life/falcoel/gr/program/satellite_map.php
Ενεργοποιώντας το αρχείο Αποικία μαυροπετριτών κατασκευή φτιάξε με την ομάδα σου μια αποικία Μαυροπετριτών.
10. Πρόσθετες πληροφορίες
Κάθε ομάδα αφού συμπληρώσει τα φύλλα εργασίας της θα παρουσιάσει στην ολομέλεια τα αποτελέσματα, δυνητικά θα μπορεί να αξιολογηθεί με την παρακάτω σχάρα:
Αξιολόγηση ανταπόκρισης του μαθητή
|
|||
Σου άρεσε το σενάριο; |
|
Ήταν εύκολες ή δύσκολες οι εργασίες |
|
Ποια ή ποιες εργασίες σου φάνηκαν εύκολες; |
|
Πως ένιωσες όταν τελείωσες τις εργασίες; |
|
Τι θα πρόσθετες στο σενάριο; |
|
|
|
Αξιολόγηση μάθησης του μαθητή
|
|||
Αξιολόγηση γνωστικών στόχων
|
|||
Η αξιολόγηση των γνωστικών στόχων θα γίνει με τις ασκήσεις hot potatoes |
|||
Αυτοαξιολόγηση μάθησης (μεταγνωστική αξιολόγηση)
|
|||
Γράφω με επικεφαλίδες τι έμαθα εργαζόμενος/η με το σενάριο αυτό. |
|
Γράφω τι δεν κατάλαβα καλά και θα ήθελα να το ξαναδιαβάσω. |
|
Μετά τις σημερινές εργασίες αισθάνομαι ότι έμαθα κάτι περισσότερο ή όχι; |
|
|
|
Αξιολόγηση συμπεριφοράς του μαθητή
|
|||
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις γνώσεις που απέκτησες για να εξηγήσεις κάτι που πριν έβλεπες αλλά δεν μπορούσες να εξηγήσεις; |
|
Σου πρόσφερε το σενάριο ένα διαφορετικό τρόπο σκέψης; Αν ναι, πώς σκεφτόσουν πριν και πώς σκέφτεσαι τώρα; |
|
Τι θα άλλαζες στην καθημερινή συμπεριφορά σου μετά την ενασχόληση με το σενάριο; Ανάφερε ένα τουλάχιστον παράδειγμα |
|
|
|
Αξιολόγηση αποτελεσμάτων μάθησης
|
|||
Σε ωφέλησε τελικά αυτό που έκανες; |
|
Αν ναι, γιατί σε ωφέλησε; |
|
Αν όχι, γιατί δε σε ωφέλησε; |
|
Μπορείς να αναφέρεις ποιο ή τι θεωρείς σπουδαιότερο από αυτά που έμαθες; |
|
Το σενάριο μπορεί να επεκταθεί είτε στην προσαρμογή των ζώων είτε στις τροφικές τους σχέσεις.
Σχεδίαση, ενημέρωση ιστότοπου : Παντελίδης Γεώργιος.
Αναβάθμιση έκδοσης: Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Χίου, www.sepchiou.gr
Copyright © 2011 1ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου Αγ. Γεωργίου. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.