Σελίδα 3 από 7
Οι επιμέρους στόχοι μας ιδιαίτερα για τη νέα σχολική αναδεικνύονται από:
Τα αποτελέσματα της συζήτησης που πραγματοποιήσαμε με τους εκπαιδευτικούς σχολείου μας (SWOT Analysis κατά την ανάλυση SWOT μελετώνται τα δυνατά (Strengths) και αδύνατα (Weaknesses) σημεία μίας επιχείρησης, οργανισμού ή και περιοχής, καθώς και οι ευκαιρίες (Opportunities) και οι απειλές (Threats) που υπάρχουν).
Η συζήτηση κατέδειξε τα παρακάτω:
ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ
-
Αυξημένος μέσος όρος ηλικίας του προσωπικού
-
Έλλειψη ουσιαστικής συνεργασίας σε εκπαιδευτικά και παιδαγωγικά θέματα
-
Πολύωρη ενασχόληση με γραφειοκρατικά θέματα από την πλευρά της διοίκησης
-
Ελλιπής αμφίδρομη επικοινωνία των ειδικοτήτων με τους υπεύθυνους τμημάτων για τις ιδιαιτερότητες των μαθητών τους
-
Αδυναμίες στον χειρισμό και την πλήρη εκμετάλλευση του διαθέσιμου τεχνολογικού εξοπλισμού προς όφελος της μαθησιακής διαδικασίας
-
Έλλειψη κατάλληλων αιθουσών για τη διδασκαλία των εικαστικών, μουσικής, θεάτρου, πληροφορικής, γυμναστικής κλπ.
-
Χαμηλή συμμετοχή της πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών σε διαδικασίες επιμόρφωσης και καινοτόμες δράσεις
-
Ανεπαρκής συνεργασία με τους γονείς
-
Έλλειψη εξωστρέφειας του σχολείου περαιτέρω συνεργασίες με άλλα σχολεία και φορείς
-
Έλλειψη ευρυζωνικής σύνδεσης του σχολείου με αποτέλεσμα την προβληματική ψηφιακή του λειτουργία και την παροχή εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (υπερβολικά χαμηλή ταχύτητα διαδικτύου σε σχέση με τον αριθμό των σταθμών εργασίας του σχολείου)
ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ
-
Μόνιμο προσωπικό στην πλειοψηφία του με πολλά χρόνια υπηρεσίας
-
Κλίμα αμοιβαίας εμπιστοσύνης και κατανόησης ανάμεσα στα μέλη του προσωπικού
-
Επαρκής διοικητική οργάνωση και συμμόρφωση στα καθήκοντα και τις υποχρεώσεις
-
Αποδοχή και συμπερίληψη των νέων συναδέλφων
-
Ικανοποιητικός τεχνολογικός εξοπλισμός
-
Εμπειρία από συμμετοχή σε Ευρωπαϊκά προγράμματα
-
Δημιουργική και εποικοδομητική συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων
ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ
-
Εργαστήρια δεξιοτήτων
-
Συμμετοχή σε νέα ευρωπαϊκά προγράμματα
-
Ενδοσχολική επιμόρφωση
-
Αλλαγή της κουλτούρας του σχολείου προς ένα κοινό όραμα με διαδικασίες προγραμματισμού και αυτοαξιολόγησης εντός της σχολικής μονάδας
ΑΠΕΙΛΕΣ
-
Βίαιες αλλαγές χωρίς ουσιαστική επιμόρφωση και αποδοχή από τους εκπ/κους με κίνδυνο την επαγγελματική τους εξουθένωση
-
Εξωτερική αξιολόγηση
-
Δυσμενής κριτική από μερίδα της κοινωνίας
-
Η μακρόχρονη διαδικασία της τηλεκπαίδευσης και η εφαρμογή της σε πιθανή αύξηση των κρουσμάτων covid-19, δημιούργησε και δημιουργεί πολλές δυσκολίες στην κοινωνικο-συναισθηματική και ψυχική οντότητα μαθητών και μαθητριών.
-
Μειωμένη χρηματοδότηση.