^Επιστροφή στην αρχή
Get Adobe Flash player

Ενημέρωση Γονέων

Αγαπητοί γονείς στον πίνακα που ακολουθεί αποτυπώνεται η δυνατότητα τακτικής ενημέρωσης σας από το εκπαιδευτικό προσωπικό για το σχολικό έτος 2021 - 22. Πριν την επίσκεψή σας στο σχολείο καλό θα είναι να ενημερώνετε τηλεφωνικά για την πρόθεσή σας αυτή καθώς επίσης να λαμβάνετε όλα τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης για covid19.

Διαβάστε περισσότερα: Πρόγραμμα ενημέρωσης γονέων 2021 -22

Εργαστ. Δεξιοτήτων

Τελευταία Άρθρα

Τοποθεσία σχολείου

Διακρίσεις Σχολείου

Europ School Radio

Βιβλιοπροτάσεις

Ημερολόγιο Εορτολόγιο

 

 

Στατιστικά

Εμφανίσεις Άρθρων
2029983

Ανοίξαμε νέους διαύλους επικοινωνίας δημιουργώντας το "μπλογκάκι" του σχολείου μας. Αξίζει να το επισκέφθεστε. 

Πατήστε πάνω στην παρακάτω εικόνα για να μεταβείτε στην νέα ιστοσελίδα του σχολείου.

Ταξινόμηση Ζώων - Βιβλιογραφία - Συνδέσεις

 

Βιβλιογραφία

 

  1. Ausubel D., Novak J., Hanesian H., (1978), ?Educational Psychology: A cognitive view?, (2nd ed.) New York: Holt, Rinehart & Winston.
  2. Bruner J. (1996). The Culture of Education. Cambridge, Massachusetts, London, England: Harvar University Press.
  3. Duit Reinders, 1993α, Schόlervorstellungen - Von Lerndefiziten zu neuen Unterrichtsansδtzen. Naturwissenschaften im Unterricht Physik, Vol.4, No.16, pp.4-10
  4. Duit, R. & Treagust D.F. (2003) Conceptual change: a powerful framework for improving science teaching, International Journal of Science Education, Vol. 25(6), pp. 671-688
  5. Jacobson Willard, Bergman Abby Barry, 1980, Science for children. Prentice Hall, New Jersey
  6. Nachtigall Dieter, 1990β, What is wrong with physics teacher's education. European Journal of Physics, Vol.11, pp.1-14
  7. Nachtigall Dieter, 1991, Pra- und Miίkonzepte und das Lehren, Lernen und Verstehen von Physik. Seminarmaterial 1991,
  8. Novak J., (1998), ?Learning, Creating and Using knowledge: Concept Maps as Facilitative Tools in schools and Corporations?, Lawrence Erlbaum Associates. 
  9. Novak J., Gowin D., (1984), ?Learning how to learn?, Cambridge University Press.
  10. Schank R., Berman T., Macpherson K., (1999), ?Learning by Doing?, in Instructional-design Theories and Models, A New paradigm of Instructional Theory, Volume II, Editors: Charles M. Reigeluth, Lawrence Erlbaum Associates, Inc. Universitδt Dortmund, Dortmund
  11. Vosniadou, S., Ioannides, C., Dimitrakopoulou, A., and Papademetriou, E., 2001, Designing learning environments to promote conceptual change in science. Learning and Instruction, Vol. 11, pp. 381-419.
  12. Vygotsky L. S., (1987), Σκέψη και Γλώσσα, μτφρ. Α. Ροδή, Εκδόσεις Γνώση, Αθήνα.
  13. Κόκκοτας Π. Β., (2003), Διδακτική των Φυσικών Επιστημών, Μέρος II, 3η Έκδοση βελτιωμένη, Αθήνα.
  14. Ματσαγγούρας Η., (2001), «Στρατηγικές Διδασκαλίας. Η κριτική σκέψη στη Διδακτική Πράξη», Θεωρία και Πράξη της Διδασκαλίας, 2, Gutenberg, Πανεπιστημιακά.

 

Σύνδεσμοι:

 

http://www.inspiration.com.

http://www.monachoulis.gr/displayITM1.asp?ITMID=14

http://www.monachoulis.gr/displayITM1.asp?ITMID=14

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9F%CE%B4%CF%85%CF%83%CF%83%CE%AD%CE%B1%CF%82_%CE%95%CE%BB%CF%8D%CF%84%CE%B7%CF%82

http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=index&kota=4&letter=&sort=alpha&order=&composer_id=&lyricist_id=54&singer_id=&member_id=

http://www.ornithologiki.gr/gr/oiwnos/i7/greleon.htm

http://www.ornithologiki.gr/life/falcoel/gr/program/satellite_map.php

 

 

 

Σχολική Πινακοθήκη

asasa.jpg
Copyright © 2013. 1ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου Rights Reserved.

 Σχεδίαση, ενημέρωση ιστότοπου : Παντελίδης Γεώργιος.
Αναβάθμιση έκδοσης: Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Χίου,
 www.sepchiou.gr
          Copyright © 2011 1ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου Αγ. Γεωργίου. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.