^Επιστροφή στην αρχή
Get Adobe Flash player

Ενημέρωση Γονέων

Αγαπητοί γονείς στον πίνακα που ακολουθεί αποτυπώνεται η δυνατότητα τακτικής ενημέρωσης σας από το εκπαιδευτικό προσωπικό για το σχολικό έτος 2021 - 22. Πριν την επίσκεψή σας στο σχολείο καλό θα είναι να ενημερώνετε τηλεφωνικά για την πρόθεσή σας αυτή καθώς επίσης να λαμβάνετε όλα τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης για covid19.

Διαβάστε περισσότερα: Πρόγραμμα ενημέρωσης γονέων 2021 -22

Εργαστ. Δεξιοτήτων

Τελευταία Άρθρα

Τοποθεσία σχολείου

Διακρίσεις Σχολείου

Europ School Radio

Βιβλιοπροτάσεις

Ημερολόγιο Εορτολόγιο

 

 

Στατιστικά

Εμφανίσεις Άρθρων
2582488

Ανοίξαμε νέους διαύλους επικοινωνίας δημιουργώντας το "μπλογκάκι" του σχολείου μας. Αξίζει να το επισκέφθεστε. 

Πατήστε πάνω στην παρακάτω εικόνα για να μεταβείτε στην νέα ιστοσελίδα του σχολείου.

Ομαλή μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο

Στα πλαίσια του προγράμματος που υλοποιεί το σχολείο μας «Ομαλή μετάβαση μαθητών/τριων από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο» τα παιδιά της Στ΄τάξης μαζί με το δάσκαλό τους Κουφοπαντελή Λάμπρο και το Δ/ντη του σχολείου Παντελίδη Γιώργη επισκέφθηκαν την Τρίτη 3 Απριλίου 2012 το Γυμνάσιο Βροντάδου. Εκεί ξεναγήθηκαν από τον υποδιευθυντή του σχολείου Νικολάου Αντώνιο στις  σύγχρονες εγκαταστάσεις και στις πλήρεις εκπαιδευτικές υποδομές του . Ενημερώθηκαν για την λειτουργία του σχολείου και ειδικότερα για το Ωρολόγιο Πρόγραμμα από το Διευθυντή του Ανταράκη Ελευθέριο.

Επίσης οι καθηγήτριες Φαφαλιού Ασπασία και Καστάνια Άρτεμις τους έδωσαν μια πρώτη γεύση (εκτός από τα σοκολατάκια που τους πρόσφεραν)  για τα φιλολογικά και ξενόγλωσσα μαθήματα αντίστοιχα που θα παρακολουθήσουν την επόμενη χρονιά. Τέλος ο Φυσικός του Σχολείου Καραγιαννάκης Ιωάννης τους ξενάγησε στο εργαστήριο πειραμάτων του σχολείου, όπου τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα πείραμα που αφορούσε τη δημιουργία «κενού αέρος» από ειδικό μηχάνημα σε γυάλινο κώδωνα.

Κείμενα των παιδιών της Στ΄τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Βροντάδου


 

Πριν από την επίσκεψη στο Γυμνάσιο Βροντάδου

«Το νέο ξεκίνημα στο Γυμνάσιο, τι φοβάμαι, τι εύχομαι;»

Ν. Στ.: « Είμαι έξι χρόνια στο Δημοτικό Σχολείο, το Σεπτέμβριο θα βρεθώ σε ένα άλλο κτήριο, που δεν το ξέρω. Έχω ακούσει πάρα πολλά καλά και κακά. Μου λένε οι γονείς μου, οι φίλοι μου και πολλοί άνθρωποι ότι « θα σε κάνουνε άνθρωπο», «θα είναι πολύ δύσκολα», «θα κάνεις καινούργιες παρέες, οι δάσκαλοι δεν είναι τόσο επιεικείς» Εύχομαι να μην είναι έτσι όπως τα λένε. Να βρω καλές παρέες, να τα πηγαίνω καλά στα Μαθήματα. Όμως έχω και μια απορία. Τα μαθήματα θα εξετάζονται όπως στο Δημοτικό;»

 

Π. Αλ.: «Πέρασα έξι χρόνια στο Δημοτικό και πηγαίνουμε στο Γυμνάσιο. Φοβάμαι μήπως μου κόψουν βαθμούς αν κάνω μια μεγάλη ζαβολιά. Φοβάμαι πως θα μας βάζουν πολλά μαθήματα που δεν θα έχω το χρόνο, ούτε για μπάσκετ. Φοβάμαι πως δεν θα μπορώ να παίρνω εύκολα απουσίες, γιατί στο γυμνάσιο κάθε ώρα που λείπεις παίρνεις απουσία. Εύχομαι να μην πιάνουν την απουσία αν λείψουμε για λίγες ώρες. Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί να παίρνουμε έτσι απουσίες , είναι άδικο. Εύχομαι να μας βάζουν σε όλα τα «διαβαστά» δύο σελίδες θα πνιγούμε. Εμένα εκείνο που μου κινεί την περιέργεια είναι γιατί  γράφουμε πολλά τεστ και μπορούν να μας τα βάλουν απέξω. Επίσης εύχομαι να μην μας κρατάνε για καιρό μέσα να μας πηγαίνουν καμιά εκδρομή και αναρωτιέμαι που θα μας πηγαίνουν , γιατί εμείς στο Δημοτικό πηγαίναμε στην Κλειδού. Για μένα το Γυμνάσιο είναι το ίδιο με το Δημοτικό, αλλά στο Γυμνάσιο γίνονται τα πράγματα λίγο πιο αυστηρά.»

Μ. Χρ.: «Έξι χρόνια στο Δημοτικό πέρασαν πολύ γρήγορα. Σαν τώρα θυμάμαι την πρώτη μέρα στο Δημοτικό και τώρα το Σεπτέμβριο έχουμε μια νέα αρχή στο Γυμνάσιο. Φοβάμαι τα τεστ , τα ωριαία και τα διαγωνίσματα να μην πάρω χαμηλό βαθμό και δεν προβιβαστώ στην επόμενη τάξη, αλλά και όταν πρωτοήρθα στο Δημοτικό φοβόμουν τα ίδια , αλλά λίγο περισσότερο, γιατί ακόμα δεν ήξερα να διαβάζω. Ακόμη δεν ξέρω αν η εξέταση στο Γυμνάσιο θα είναι εύκολη σαν το Δημοτικό. Εύχομαι να υπάρχουν πολλά καλά παιδιά, ώστε να πιάσουμε καλές φιλίες και να γίνουμε πολύ καλοί φίλοι. Εκεί θα είμαστε με παιδιά που γνωριζόμασταν από τη γειτονιά, από κάποια ξένη γλώσσα, από κάποια δραστηριότητα και πήγαιναν σε άλλα σχολεία. Θα προσπαθήσω να είμαι εξίσου καλός, όπως στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο, γιατί οι καλοί βαθμοί σου φέρνουν στο μέλλον μια καλή και αξιοπρεπέστατη δουλειά.»

 

Λ. Μιχ. : « Πέρασαν έξι χρόνια στο Δημοτικό, το Σεπτέμβριο πάω στο Γυμνάσιο. Εύχομαι να γνωρίσω νέους φίλους μεγαλύτερούς μου και συνομήλικους μου για να με βοηθήσουν να καταλάβω πως ακριβώς είναι το Γυμνάσιο και εσωτερικά και εξωτερικά. Το μόνο που φοβάμαι είναι οι απουσίες, τα γραπτά διαγωνίσματα και η συμπεριφορά μου παρόλα αυτά με τον καιρό θα φτιάξουν. Όταν γνωρίσω τους καθηγητές θέλω να καταλάβω τι ζητάνε. Θέλω ακόμα να δω πως είναι τα μαθήματα μου όπως Αγγλικά, Γαλλικά  και το Σεπτέμβρη πρόκειται να κάνω Αρχαία. Δεν ξέρω αν θα προλαβαίνω με τα μαθήματα του Γυμνασίου, αλλά θα προσπαθήσω , γιατί πάνω από όλα μετράει η προσπάθεια. Ακόμη θα γνωρίσω τους χώρους, όπως την βιβλιοθήκη, την αυλή, τα γήπεδα. Το τελευταίο πράγμα που θα πω είναι ότι κάθε παιδί πρέπει να προσέχει τις παρέες του.»

Χ. Δες.: « Είμαι στο Δημοτικό έξι χρόνια, μπορώ να πω ότι θα μου λείψει, δεν είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη που θα πάω Γυμνάσιο. Πιο πολύ στενοχωριέμαι που αφήνω το Δημοτικό , γιατί περνάω πολύ ωραία εδώ, στενοχωριέμαι επίσης γιατί θα αφήσω τους φίλους μου, είμαι σχεδόν σίγουρη ότι θα κλάψω πολύ όταν φύγω. Ο φόβος μου για το Γυμνάσιο είναι τεράστιος φοβάμαι γιατί θα αρχίσω να μπαίνω στην εφηβεία δεν είναι εύκολο για μένα. Δεν ξέρω αν το μάθημα θα είναι το ίδιο όπως το Δημοτικό ελπίζω να είναι όμως. Ξέρων ότι δεν θα είναι εύκολο να προσαρμοστούμε σε ένα καινούριο περιβάλλον αλλά θα προσπαθήσουμε όλοι μας. Αναρωτιέμαι πως είναι οι δάσκαλοι – καθηγητές. Εύχομαι να περνάω καλά άραγε θα μπω μια φορά στη σημαία, αυτό θα το κρίνω εγώ από τους βαθμούς μου και το πόσο θα διαβάζω. Θα έχει σίγουρα μεγάλη αυλή. Θέλω να κάνω καινούργιους φίλους. Θα μάθω καινούργια πράγματα, καινούργιους χώρους , αφήνω τα παλιά και πιάνω τα καινούργια.»

 

Π. Δημ.: «Πέρασα έξι χρόνια στο Δημοτικό , άκουγα ότι το Γυμνάσιο είναι πιο δύσκολα. Εγώ φοβάμαι ότι εκεί έχουν μεγαλύτερα, δυσκολότερα θέματα πολλά τεστ και φοβάμαι πως μπορεί να μην προσαρμοστώ. Φοβάμαι ακόμη ότι η συμπεριφορά των άλλων μαθητών ή συμμαθητών μου δεν θα είναι και τόσο καλή προς εμένα. Οι εξετάσεις θα είναι διαφορετικές πιο δύσκολες αλλά έχω και ερωτήματα για το Γυμνάσιο. Εύχομαι να κάνω καινούργιες παρέες, εύχομαι να περάσουν και τα τρια χρόνια στο Γυμνάσιο ευχάριστα, να μην αποκτήσω πολλές απουσίες, δικαιολογημένες και αδικαιολόγητες. Όσο για τα εικοσάρια άμα τα αξίζω θα τα πάρω αλλά δεν με νοιάζει τόσο.»

Λ. Μυρ.: « Πέρασα έξι χρόνια στο Δημοτικό. Μέχρι και φέτος ακούω συνέχεια και καλά αλλά και κακά πράγματα. Τα καλά πράγματα τα ακούω συνήθως από παιδιά που πέρσι ήταν στην Στ΄τάξη , μετά όμως αρχίζω να καταλαβαίνω πως τα πράγματα δυσκολεύουν. Τα κακά πράγματα που φοβάμαι είναι οι απουσίες και οι κακοί βαθμοί και η αποβολή αν και πιστεύω ότι δεν θα κάνω όλα αυτά τα πράγματα. Εύχομαι να έχω καλούς δασκάλους,  καλούς συμμαθητές , καλούς βαθμούς και να είμαι στην τάξη με την κολλητή μου επειδή έχουμε μια διαφορά στα επίθετα. Ακόμα δεν ξέρω πως θα εξετάζομαι ούτε πως θα είναι οι δάσκαλοι αυστηροί ή ήρεμοι. Έτσι κι αλλιώς όλα χρειάζονται. Δεν ξέρω αν θα έχουμε  μεγάλες ή μικρές τάξεις, δεν ξέρω αν θα υπάρχει καντίνα, ούτε αν θα έχει μεγάλη αυλή. Από ξαδέρφια μου ακούω ότι υπάρχουν και μερικές εκδρομές και ότι κάνεις καινούργιες παρέες από άλλα σχολεία που ίσως να ήμασταν μαζί στο νηπιαγωγείο, στον παιδικό , παιδιά που είχαν φύγει για προβλήματα γονέων τους αλλά και παιδιά που γνωρίζονται με τους γονείς μου ή και εμένα από το χωριό μου ή από διάφορες περιοχές.»

 

Τ. Α. : « Μετά από έξι χρόνια στο Δημοτικό έχοντας γνωρίσει όλους τους δασκάλους και τις δασκάλες θα χρειαστεί να πάω στο Γυμνάσιο. Το Σεπτέμβρη που θα μας έρθει θα πάω στο Γυμνάσιο θα πρέπει να είμαι πολύ συνεπής σε όλα τα μαθήματα. Θα γράφουμε πολλά τεστ και αυτό θα είναι πολύ αγχωτικό για μένα. Φοβάμαι μήπως όλα αυτά που αναφέρουν οι γονείς μου βγουν αληθινά. Ελπίζω όχι. Φοβάμαι μήπως υπάρχουν αυτές οι συμμορίες με τα ναρκωτικά. Έχω όμως μερικές ερωτήσεις : Θα εξετάζομαι όπως το Δημοτικό; Θα γράφουμε κάθε μέρα τεστ; Θα γίνω εύκολα αποδεκτή στους συμμαθητές μου;  Αυτά που εύχομαι είναι να είμαι καλή μαθήτρια και να συμμετέχω σε πολλές δραστηριότητες. Εύχομαι να μην έχω πολλές απουσίες. Ελπίζω μετά από τρία χρόνια στο Γυμνάσιο να είμαι παραστάτρια ή διμηρίτισα . Το ξέρω είναι δύσκολο αλλά ελπίζω ότι αν διαβάζω και έχω καλή συμπεριφορά θα τα καταφέρω. Θα κάνω καινούργιους φίλους.»

Κ. Γ. : « Πέρασαν έξι χρόνια στο Δημοτικό ούτε που το κατάλαβα πέρασα τέλεια και τώρα Γυμνάσιο… Έχω ακούσει πολλά για αυτό και καλά και κακά. Τα κακά είναι ότι εκεί οι απουσίες μπαίνουν πολύ πιο εύκολα απ’ το Δημοτικό δηλαδή η μια μέρα είναι επτά απουσίες και όταν αργήσεις έστω και για πέντε λεπτά να η απουσία. Άλλο ένα κακό που έχω ακούσει είναι ότι μπαίνουν πολλά τεστ, ωριαία, απρόοπτα και η βαθμολογία είναι πολύ αυστηρή. Αυτά είναι που φοβάμαι. Είναι αλήθεια όμως αυτά; Είναι έτσι όπως τα λένε ή βγάζουν ιστορίες απ’ το μυαλό τους; Τα καλά είναι ότι εκεί κάθε ώρα βγαίνουμε διάλλειμα και ότι υπάρχουν γήπεδα ποδοσφαίρου , μπάσκετ και όταν πέφτεις δεν σκίζεσαι ούτε χρειάζεται να κάνεις ράμματα. Άλλο ένα καλό είναι ότι θα ξαναβρούμε τους παλιούς μας φίλους και το καλύτερο, θα γνωρίσουμε καινούργιους φίλους από τα άλλα δύο σχολεία του Βροντάδου. Στο τέλος υπάρχουν δυο πράγματα που είναι και καλά και κακά , το ένα είναι τα διαλείμματα στο Γυμνάσιο είναι πολλά και μικρά ενώ στο Δημοτικό είναι λίγα και μεγάλα και το άλλο είναι ότι θα δούμε τους παλιούς και γνωρίσουμε καινούργιους φίλους αλλά θα χάσουμε τους παλιούς. Άραγε θα είναι όλα έτσι όπως τα λένε ή θα είναι διαφορετικά;»

 

Μ. Ι. : « Πέρασαν έξι χρόνια στο δημοτικό. Θα πάμε στο Γυμνάσιο. Εκεί τα πράγματα είναι διαφορετικά .  Για παράδειγμα κάθε ώρα αλλάζουμε καθηγητές, οι οποίοι είναι πιο αυστηροί , βάζουν τιμωρίες και δίνουν αποβολές. Εγώ φοβάμαι τους καθηγητές και τα πολλά διαγωνίσματα και να ωριαία που βάζουν. Επίσης θα πρέπει να διαβάζω πολλές ώρες την ημέρα για να μπορώ να αποδώσω σε αυτά τα διαγωνίσματα. Εύχομαι να συναντήσω καλά παιδιά και να κάνω καινούργιες παρέες. Επειδή θα πάω στο Μουσικό Σχολείο εύχομαι οι καθηγητές να μην είναι τόσο αυστηροί και να μην βάζουν τόσα πολλά διαγωνίσματα. Στο Μουσικό Σχολείο θα κάνω διαφορετικά πράγματα από το κανονικό Γυμνάσιο. Για παράδειγμα θα μάθω να παίζω μουσικά όργανα και θα σχολάω πιο αργά από το κανονικό Γυμνάσιο. Αυτά πιστεύω για το Γυμνάσιο και ελπίζω να είναι πραγματικά.»

Σ. Τ. : «Δυο χρόνια στο Δημοτικό ακούω πως στο Γυμνάσιο τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα. Φοβάμαι τα πολλά τεστ, φοβάμαι ότι στο Γυμνάσιο τα μαθήματα θα είναι δύσκολα, επίσης φοβάμαι πως οι δάσκαλοι θα είναι πολύ πιο αυστηροί. Φοβάμαι ότι οι μαθητές από μεγάλες τάξεις θα με πειράζουν. Εύχομαι να μην έχει πολλά τεστ, επίσης εύχομαι οι δάσκαλοι να μην τόσο αυστηροί. Εύχομαι να μην βάζουν απουσίες όταν δεν θα μπορώ να πηγαίνω σχολείο για κάποιο λόγο. Πιστεύω ότι θα αποκτήσω καινούριες παρέες. Πιστεύω ότι αυτά τα τρία χρόνια στο Γυμνάσιο θα τα περάσω ευχάριστα και του χρόνου στο Γυμνάσιο θα πάρω καλούς βαθμούς.»

 

Κ. Ν. : « Μετά από έξι χρόνια στο Δημοτικό πέρασα πάρα πολύ ωραία και είχαμε πολύ καλούς δασκάλους και τώρα θα πάμε στο Γυμνάσιο όπου εκεί θα γνωρίσουμε πολλά παιδιά και άλλους δασκάλους, όμως θα μου λείψει πολύ το Δημοτικό. Στο Γυμνάσιο μου έχουν πει πολλά παιδιά πως κάποιοι δάσκαλοι είναι πολύ κακοί, ακόμα φοβάμαι τις εξετάσεις και τα ωριαία  τεστ,  γιατί εάν γράψεις κάτω από τη βάση θα μείνεις στην ίδια τάξη. Εύχομαι να περνάμε πολύ ωραία στο Γυμνάσιο όπως και στο Δημοτικό, επίσης να είναι το ίδιο καλοί οι δάσκαλοι. Τα μεγαλύτερα παιδιά να μας φέρονται πολύ καλά, τα διαλείμματα να είναι μεγάλα όσο στο Δημοτικό και εύχομαι να περνάμε πιο ωραία από ότι στο Δημοτικό.»

Τ. Ω. : « Πέρασαν έξι χρόνια στο Δημοτικό και ακούμε διάφορα για το Γυμνάσιο από τις μανάδες μας και από τους φίλους μας. Εγώ εύχομαι όταν πάω στο Γυμνάσιο να γνωρίσω καινούριους φίλους και καλούς. Όμως το μόνο που με ανησυχεί είναι να είμαι συνεπής στην ώρα μου γιατί δεν είναι όλα όπως πριν στο Δημοτικό θα μας εξετάζουν όπως πριν άραγε; Πάντως μακάρι να πάνε όλα καλά. Δεν θέλω άλλο να ακούω αυτά που λένε γύρω μου θέλω να πιστέψω ότι καλύτερο για αυτό. Το Γυμνάσιο το έχω επισκεφθεί αλλά δεν είναι όλα όπως τα λένε εγώ πάντως εύχομαι να μη μπλέξω πουθενά θέλω να έχω καλές φίλες και να τα πάω καλά στα διαγωνίσματα και παντού. Και κάτι άλλο που δεν μου αρέσει καθόλου είναι ότι τα άλλα παιδιά να μην κατηγορούν τους δασκάλους. Οι δάσκαλοι έχουν δίκιο σ’ αυτά τα πράγματα.»

 

Τ. Π. : « Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι έλεγαν όταν κάτι τελειώνει αρχίζει κάτι καινούργιο. Αυτό θα συμβεί και σε εμένα μετά από έξι χρόνια στο Δημοτικό. Όλες οι ωραίες αλλά και οι  άσχημες αναμνήσεις θα μπουν στο πίσω κουτάκι του μυαλού μου και θα πετάξω σαν αποδημητικό πουλί στο Γυμνάσιο. Ο φόβος μου για το Γυμνάσιο είναι μεγάλος. Από τα δεκατρία και άνω αρχίζει η περίοδος της εφηβείας. Στο Γυμνάσιο πολλά παιδιά χάνουν τον εαυτό τους. Αλλάζουν φωνή, αποκτούν ακμή. Άμα πάω Γυμνάσιο θα χάσω τον εαυτό μου; Όταν κοροϊδεύεις κάποιον σημαίνει ότι είναι ανώτερος από εσένα και τον φοβάσαι. Οπότε άμα με κοροϊδεύουν να κλαίω ή να χαίρομαι; Τα παιδιά στο Γυμνάσιο είναι μεγάλα. Για διάφορους λόγους είναι πάντα νευριασμένα αν μπλέξω σε καυγά θα πάω στο νοσοκομείο ή θα πάρω αποβολή για ένα μήνα; Οι ευχές μου για το Γυμνάσιο είναι πολλές.  Πολλοί μου εύχονται να γίνω σημαιοφόρος αλλά εμένα δεν με νοιάζει να κρατώ τη σημαία ενός ξοφλημένου κράτους που ο κατώτερος μισθός είναι 320 ενώ λένε πως είναι 520 με νοιάζει να βρω τον πραγματικό μου εαυτό και να τον καλλιεργήσω. Να είμαι καλύτερη μαθήτρια στην γλώσσα δεν με νοιάζει γιατί σε λίγο ελληνικό κράτος δεν θα υπάρχει οπότε γιατί να μάθω γλώσσα; Άλλη μια ευχή είναι να περάσω στην Ιατρική. Κάθε παιδί έχει διαφορετικούς φόβους, ευχές και ελπίδες για το Γυμνάσιο. Εγώ η Π. Τ. ξέρω ότι θέλω να βρω τον πραγματικό μου εαυτό.»

Ρ. Μ. : « Πέρασαν κιόλας τα έξι χρόνια στο Δημοτικό. Ξαφνικά βρεθήκαμε στην έκτη Δημοτικού μετά από όλα αυτά που ζήσαμε, τις τόσες χαρές αλλά και λύπες , ήρθε η ώρα να ανεβούμε στο επόμενο σκαλί της εκπαίδευσης μας το Γυμνάσιο. Αυτό είναι ένα μεγαλύτερο κτήριο από το Δημοτικό με περισσότερους δασκάλους και μαθήματα. Έχω ακούσει τόσα πολλά για αποβολές, τιμωρίες, αυστηρούς καθηγητές και δύσκολα μαθήματα που με κάνουν να ανησυχώ. Φίλοι μου διηγούνται τις δυσκολίες των μαθημάτων και τα πολλά τεστ που βάζουν οι καθηγητές. Στο νέο σχολείο που θα πάω εύχομαι να βρω καινούργιους φίλους και ελπίζω να μη χάσω τους παλιούς. Σίγουρα θα αντιμετωπίσω δυσκολίες αλλά ανυπομονώ να ζήσω νέες εμπειρίες. Το νέο ξεκίνημα στο Γυμνάσιο θέλω να είναι καλοπροαίρετο και μαζί μου να πάρω μόνο τις καλές αναμνήσεις από το Δημοτικό.»

 

Π. Ι. : « Πέρασαν έξι χρόνια που είμαι στο Δημοτικό και έχω ακούσει πολλά για το Γυμνάσιο. Άλλοι λένε ότι θα μας κάνει καλούς ανθρώπους κι άλλοι ότι θα μας καταπιέζουνε. Εγώ πιστεύω ότι είναι κάτι από τα δύο. Το μόνο που φοβάμαι από το Γυμνάσιο είναι ότι δεν θα έχω παρέα και ότι οι εξετάσεις θα είναι δύσκολες. Μπορεί οι εξετάσεις να είναι εύκολες αλλά εγώ τις θεωρώ δύσκολες γιατί ζητάνε το 60% της ύλης. Ο άλλος φόβος μου είναι ότι δεν ξέρω τι παιδιά θα έχω για συμμαθητές. Εύχομαι στο Γυμνάσιο οι καθηγητές να διδάσκουν όπως στο Δημοτικό και όχι όπως στο Πανεπιστήμιο. Θα ήθελα να βρω μια καλή παρέα και να μην είμαι στα διαλείμματα μόνος. Αισθάνομαι χαρά και λύπη που θα πάω στο Γυμνάσιο αλλά και αγωνία για τα μαθήματα που με περιμένουν, θα περιμένω λοιπόν μέχρι τότε.»

Β.Λ. : « Μετά από έξι χρόνια στο Δημοτικό φτάσαμε στην έκτη. Μετά από αυτά ακούμε διάφορα για το Γυμνάσιο ότι δεν είναι καλοί οι δάσκαλοι ότι βάζουνε πολύ δύσκολα και απροειδοποίητα τεστ. Για τους δασκάλους ακούμε πάλι ότι φωνάζουνε πολύ ότι όταν κάνεις φασαρία σε βγάζουνε έξω από την τάξη. Έχω ακούσει επίσης ότι αν δεν τα πας πολύ καλά σε ένα τεστ σου κατεβάζουν το βαθμό. Έπειτα έχω ακούσει ότι και στις εξετάσεις για να περάσουμε την τάξη πρέπει να τα πας καλά σε όλα τα θέματα. Όμως έχω ακούσει και καλά πράγματα για το Γυμνάσιο ότι κάνεις και καινούργιες παρέες από άλλα σχολεία και βρίσκεις και τους παλιούς μαθητές του Δημοτικού. Επίσης γνωρίζεις νέους χώρους, αυτά εγώ ξέρω για το Γυμνάσιο.»

Μ. Ν. : « Πέρασαν έξι χρόνια στο Δημοτικό του χρόνου πάμε στο Γυμνάσιο. Πιστεύω το νέο ξεκίνημα στο Γυμνάσιο θα μου αρέσει πολύ γιατί θα κάνω καινούργιες φιλίες. Έχω και μερικές απορίες για το Γυμνάσιο, πως θα εξετάζομαι , ποια θα είναι τα νέα μαθήματα, ποιες τάξεις θα έχουμε. Θα ήθελα να ήμουνα στο Γυμνάσιο τώρα να γνώριζα τις φιλίες από τώρα. Στο Γυμνάσιο θα φοβάμαι λίγο τους καθηγητές στην αρχή, λίγο τις παρέες και φοβάμαι να μου φωνάζουν και μην μπαίνω τιμωρίες. Στο Γυμνάσιο εύχομαι να είμαι αριστούχος μαθητής να με παίζουνε όλοι οι  συμμαθητές  μου και να μου φέρονται καλά.»

Τ. Υ. : « Θέλω πολύ να πάω στο Γυμνάσιο φοβάμαι να μην γράφουμε πολλά τεστ. Επίσης εύχομαι να γράφω στα τεστ. Επίσης πρέπει να διαβάζουμε για να περνάμε τις τάξεις. Ακόμη θα γνωρίσω πολλούς καινούργιους φίλους. Το Γυμνάσιο πρέπει να είναι τεράστιο. Εκεί θα γνωρίσω καινούργιους δασκάλους, εύχομαι να τα πάω καλά στα τρίμηνα. Δεν ξέρω τα βιβλία αν θα είναι εύκολα ή δύσκολα, η πρώτη Γυμνασίου είναι ίδια με την έκτη Δημοτικού. Επίσης θέλω στην Δευτέρα Γυμνασίου να κρατάω τη σημαία. Εκεί πρέπει να έχει γήπεδα μπάσκετ, βόλευ, ποδοσφαίρου. Θα μας δώσουν ένα χαρτί με πολλές ξένες γλώσσες Γαλλικά ή Γερμανικά θα διαλέξω μάλλον Γαλλικά. Αναρωτιέμαι πως θα είναι ο δάσκαλος ή η δασκάλα, το μάθημα θα είναι το ίδιο; Μακάρι να είναι.»

« Έξι χρόνια στο Δημοτικό, ακούω διάφορα πράγματα για το Γυμνάσιο, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί εκεί λένε πως θα μάθουμε αρχαία ελληνικά . Εύχομαι να έχω πολλούς φίλους να είμαι καλός σε όλα και να έχω  καλούς δασκάλους. Επίσης να έχω πολλά πράγματα να ασχοληθώ, να πηγαίνουμε πολλές εκδρομές, να έχουμε δικιά μας αίθουσα μουσικής και να έχουμε δικό μας συγκρότημα.»


 Πως νιώθω μετά την πρώτη γνωριμία με το Γυμνάσιο Βροντάδου

Τ. Ω. : « Όλα ήταν ωραία μετά την πρώτη επίσκεψη μας στο Γυμνάσιο, είδαμε τους παλιούς μας φίλους, το κτήριο ήταν πολύ ωραίο και οι δάσκαλοι ήταν πολύ καλοί μαζί μας. Μας φέρθηκαν πολύ ωραία, μας ξενάγησαν σε όλους τους χώρους και μας έδειξαν πολλά πράγματα που κάνουν εκεί τα παιδιά. Επίσης μας έδειξαν και ένα πείραμα κενού, όλα ήταν τόσο ωραία. Μας έδειξαν όλα τα γήπεδα που παίζουν τα παιδιά. Χάρηκα τόσο πολύ. Όλα όσα περίμενα τα είδα και πιο πολύ μου έκανε τόσο πολύ εντύπωση που θέλω να πάω αμέσως τώρα.»

Π. Α. : « Όλα ήταν ωραία στο Γυμνάσιο δεν υπήρχε τίποτα που δεν μου άρεσε. Οι τάξεις ήταν πάρα πολύ καλές, είχαν και βρύση μέσα στην αίθουσα αλλά είχε και μια μεγάλη ντουλάπα για βάζουμε τα πράγματά μας. Αλλά η αίθουσα που μου έκανε πολύ εντύπωση είναι η αίθουσα χημείας είχε πολύ διαφορετικά πράγματα. Οι δάσκαλοι ήταν πάρα πολύ καλοί και συμπαθητικοί και έχω μια απορία. Είναι αναγκαστικό να έχει κάθε τάξη προτζέκτορα. Μου άρεσαν πολύ τα γήπεδα ειδικά του μπάσκετ και του ποδοσφαίρου γιατί στο Δημοτικό το γήπεδο του μπάσκετ τα αγόρια το έκαναν γήπεδο ποδοσφαίρου. Εκείνη η μέρα στο Γυμνάσιο ήταν καταπληκτική και περιμένω πως και πώς να πάω εκεί.»

Ρ. Μ. : « Το σχολείο μας προγραμμάτισε μια μέρα να επισκεφτούμε το Γυμνάσιο. Μόλις το μάθαμε χαρήκαμε τόσο πολύ που ανυπομονούσαμε να έρθει εκείνη ημέρα. Όταν φτάσαμε κατεβήκαμε από το αυτοκίνητο και μπήκαμε μέσα στην αυλή του Γυμνασίου. Μας υποδέχτηκαν με χαρά ο βοηθός του Γυμνασιάρχη και ο φυσικός του σχολείου. Αργότερα από την εισαγωγή που μας έκαναν μπήκαμε στο κτήριο. Ήταν τόσο μεγάλο που αισθάνθηκα σαν ξένη αλλά μόλις αντάμωσα τους φίλους μου η καρδιά μου ησύχασε. Οι αίθουσες ήταν οργανωμένες υπήρχαν όλα τα όργανα που χρειάζονται για κάθε μάθημα. Σε κάθε τάξη είχε από ένα προτζέκτορα και μια βρυσούλα. Εμένα μου άρεσε που στο ισόγειο υπήρχε κλειστό γυμναστήριο και αποδυτήρια ώστε όταν ιδρώνουμε να μπορούμε να αλλάξουμε. Στην αίθουσα φυσικής μας έκαναν πείραμα κενού αέρος. Επίσης είχε  ένα γήπεδο 4χ4 για να κάνουμε γυμναστική. Χάρηκα που είχε αίθουσα εξελιγμένων υπολογιστών και ένα εσωτερικό αμφιθέατρο. Ανησυχώ  που το πάτωμα ήταν φτιαγμένο από μάρμαρο γιατί όταν έχει νερά μπορεί να γλιστρήσω. Ανυπομονώ να έρθει ο Σεπτέμβριος για να πάω στο Γυμνάσιο. Φοβάμαι λίγο για τις αποβολές ή μήπως δεν καταφέρω να προσαρμοστώ στο καινούριο σχολείο που θα πάω.»

Φ. Δ. : « Στο Γυμνάσιο πέρασα τέλεια γιατί μ’ άρεσαν όλα τόσο πολύ. Είδα παλιούς φίλους, είδα ωραία κτήρια, γήπεδα, δασκάλους και ήμουν εντυπωσιασμένος με τη συμπεριφορά τους. Όμως πιο εντυπωσιακό ήταν το εργαστήριο της χημείας , κάναμε και ένα πείραμα. Είχαμε ένα μπαλόνι εκεί μέσα στην αρχή δεν φούσκωσε μετά όμως από τρεις φορές άρχισε να φουσκώνει. Κάτσαμε σε πολύ ωραία καθίσματα και βλέπαμε με προσοχή. Ειδικά η καντίνα ήταν καταπληκτική με τα διάφορα σάντουιτς που είχε. Είχε κα υπολογιστές, προτζέκτορες και εκεί κάνανε διάφορα μαθήματα. Στο τέλος φάγαμε σοκολατάκια.»

 

Π. Δ. : « Μετά την πρώτη γνωριμία με το Γυμνάσιο μου άρεσε το γήπεδο, οι αίθουσες που είχαν προτζέκτορα, αλλά πιο πολύ η αίθουσα της Φυσικής. Οι δάσκαλοι ήταν πολύ καλοί όλοι μας φέρθηκαν σαν να μας ήξεραν χρόνια. Τα γήπεδα ήταν ωραία είχε ποδοσφαίρου, μπάσκετ και βόλεϊ. Είχε και καντίνα , δυο ορόφους και λυόμενα. Ευτυχώς που του χρόνου θα μπορούμε να ξαναδιαλέξουμε δεύτερη ξένη γλώσσα. Διάλειμμα έχουνε κάθε σαράντα λεπτά, το πρώτο είναι πέντε λεπτά, όπως και το τελευταίο, τα υπόλοιπα είναι δεκάλεπτα. Εκδρομή πηγαίνουνε κάθε μήνα. Το μόνο που με προβληματίζει είναι οι εξετάσεις στο τέλος της χρονιάς.»

Κ. Ν. : « Μετά την πρώτη γνωριμία με το Γυμνάσιο ήταν πολύ ωραία κτηριακά, ήταν πολύ μεγάλο και οι δάσκαλοι μας φέρθηκαν πολύ ωραία. Ένας δάσκαλος μας έκανε ένα πείραμα. Μας έδειξαν το κλειστό γυμναστήριο κάτω, τα γήπεδα, τα λυόμενα, το γραφείο των καθηγητών, του διευθυντή , τις τάξεις , την αίθουσα υπολογιστών. Μας ξενάγησαν δυο πολύ καλοί κύριοι. Μέσα σε όλες τις τάξεις υπήρχε βρύση, προτζέκτορας και κάθε παιδί είχε το δικό του ντουλάπι. Ακόμα μας έδειξαν την αίθουσα πληροφορικής και καλλιτεχνικών. Μα ενημέρωσαν για τις ώρες που θα κάνουμε μάθημα, τα μαθήματα που θα έχουμε . Στο διάδρομο υπήρχε ένας σωρός χάρτες, επίσης μας έδειξαν ένα ανσασέρ για τους ανάπηρους. Είχε γήπεδα ποδοσφαίρου, μπάσκετ, βόλει είχε και μια πολύ μεγάλη καντίνα και κερκίδες. Στον κάτω όροφο υπήρχαν τρεις ζωγραφιές πολύ μεγάλες. Είχαν ένα πολύ καλό διευθυντή. Είχαν τρεις κάδους ανακύκλωσης και μας είπαν ότι το σχολείο έχει πολύ έξυπνα παιδιά και ότι παίρνουν πάντα μέρος σε σχολικούς αγώνες. Θέλω να πάω στο Γυμνάσιο πάρα πολύ.»

Π. Ι. : « Μετά την πρώτη γνωριμία με το Γυμνάσιο Βροντάδου, κατάλαβα ότι είναι ένα μοντέρνο κτήριο με πολλές αίθουσες και πάρα πολλούς μαθητές. Κάθε τάξη έχει χωριστεί σε τρία ή τέσσερα τμήματα. Οι αίθουσες είναι πάρα πολλές. Υπάρχουν πληροφορικής, φυσικής, χημείας, γεωγραφίας και τεχνικών. Οι τάξεις έχουν και από ένα προτζέκτορα μερικές έχουν υπολογιστές. Οι καθηγητές είναι ευγενικοί, καλοί, έξυπνοι και πρόθυμοι να εξηγήσουν ότι δεν καταλαβαίνουν οι μαθητές. Το Γυμνάσιο έχει γήπεδα ποδοσφαίρου, μπάσκετ – βόλει, έχει μια καντίνα, μια μεγάλη αυλή και το κτήριο είναι τριώροφο . Το Γυμνάσιο είναι ωραίο κτήριο , μου αρέσει και ανυπομονώ να το επισκεφτώ.»

Κ. Γ. : «Μετά την πρώτη γνωριμία με το Γυμνάσιο Βροντάδου νιώθω πολύ ωραία. Μόλις μπήκα μέσα ένιωθα «σαν τη μύγα μες το γάλα» αλλά μόλις χτύπησε το κουδούνι για να βγουν τα παιδιά έξω συνάντησα ξανά τους παλιούς μου φίλους , ανακουφίστηκα διότι όλα τα παιδιά ήρθαν να δουν στον εξωτερικό χώρο. Μόλις τα παιδιά μπήκαν μέσα για μάθημα δυο δάσκαλοι μας πήραν για να μας δείξουν τον εσωτερικό χώρο. Πρώτα πήγαμε σε κάποιες τάξεις, έπειτα μας πήγαν να δούμε το εσωτερικό γυμναστήριο. Πήγαμε ακόμη σε δυο μέρη στην αίθουσα φυσικής και βιολογίας , όπου κάναμε ένα πείραμα με κενό αέρος, που με εντυπωσίασε. Επισκεφθήκαμε άλλη μια αίθουσα την αίθουσα εκδηλώσεων, εκεί μας πρόβαλαν το πρόγραμμα του Γυμνασίου, το ωράριο και μέχρι πόσες απουσίες πρέπει να κάνουμε. Οι δάσκαλοι του Γυμνασίου ήταν πολύ φιλικοί. Το Γυμνάσιο μου έδωσε πολλές εντυπώσεις και ελπίζω να συνεχίσει έτσι.»

Χ. Δ. : «Μετά την πρώτη γνωριμία με το Γυμνάσιο ένιωσα πολύ ωραία, μου άρεσαν τα πάντα , πιστεύω πως εκεί όταν πάω θα περνάω πάρα πολύ ωραία. Οι καθηγητές ήταν πολύ καλοί μας έδειξαν όλες τις αίθουσες, μου άρεσαν ιδιαίτερα οι τάξεις, τα γήπεδα και η αυλή. Ο κύριος Καραγιαννάκης μας έδειξε ένα πείραμα στην αίθουσα χημείας. Οι τάξεις μου άρεσαν πάρα πολύ μερικές είχαν και δικό τους υπολογιστή. Τα γήπεδα μου άρεσαν παρόλο που δεν τα είδα από κοντά. Μας είπαν κάποια πράγματα για το κτήριο και επίσης για κάποιο άλλο που γκρεμίστηκε. Όταν φύγαμε στεναχωρήθηκα πάρα πολύ και ανυπομονούσα να τελειώσει η χρονιά για να  πάω, παρόλο που ξέρω ότι θα το μετανιώσω.»

Μ. Ι. : « Μετά την πρώτη γνωριμία με το Γυμνάσιο του Βροντάδου νιώθω πολύ ωραία. Το Γυμνάσιο κτηριακά ήταν πολύ ωραίο. Είχε τρεις ορόφους ένα υπόγειο , το ισόγειο και έναν όροφο. Επίσης είχε και δυο λυόμενα. Εκεί γίνονται τα μαθήματα των ξένων γλωσσών. Οι καθηγητές μας υποδέχτηκαν με αγάπη και μας ξενάγησαν στο χώρο του Γυμνασίου. Στο υπόγειο υπήρχε ένα κλειστό γυμναστήριο και η αίθουσα καλλιτεχνικών. Μάλιστα ο κύριος που δίδασκε φυσική μας έκανε ένα πείραμα φουσκώνοντας ένα μπαλόνι. Επίσης μας πήγαν στο εργαστήριο πληροφορικής. Σε κάθε αίθουσα υπήρχαν προτζέκτορες. Στην αυλή υπήρχαν δυο γήπεδα, ένα μπάσκετ και ένα ποδοσφαίρου. Θα χαρώ πολύ να πάω σ’ αυτό το Γυμνάσιο γιατί μου άρεσε τόσο πολύ και φοβάμαι τώρα τίποτα. Επίσης μας έδειξαν ένα βίντεο πριν φύγουμε.»

 

Μ. Χ. : « Η πρώτη γνωριμία με το Γυμνάσιο ήταν πολύ ωραία. Οι αίθουσες ήταν μεγάλες και πολύ ωραίες. Οι περισσότερες τάξεις είχαν δικό τους υπολογιστή και δικά τους ντουλαπάκια. Είχε τρεις ορόφους το υπόγειο είχε τάξη καλλιτεχνικών και εσωτερικό γυμναστήριο στο ισόγειο είχε τάξη προβολών, βιολογίας , φυσικής. Στον επάνω όροφο είχε τάξη πληροφορικής , την αίθουσα δασκάλων και πολλές τάξεις. Η τάξη Φυσικής – Βιολογίας είχε πολλά μηχανήματα και διάφορα υλικά. Η τάξη των προβολών είχε πολλές καρέκλες ένα υπολογιστή και ένα βιντεοπροβολέα. Απέξω είχε δυο λυόμενα για τα Αγγλικά – Γαλλικά. Το Γυμνάσιο ήταν πολύ ωραίο για αυτό δεν βλέπω την ώρα για να πάω.»

Μ. Ν. : « Μετά την πρώτη γνωριμία στο Γυμνάσιο νιώθω πολύ ωραία. Είδα τους παλιούς μου φίλους και φέρθηκαν ωραία. Στο Γυμνάσιο μου άρεσαν η αίθουσα πληροφορικής, Φυσικής – Χημείας , καλλιτεχνικών, Αγγλικών – Γαλλικών, το γήπεδο ποδοσφαίρου και το γήπεδο μπάσκετ – βόλει. Όλες οι τάξεις είχαν προτζέκτορα. Οι καθηγητές μας φερόντουσαν πολύ καλά κι εμείς φερόμασταν καλά. Είδαμε την αίθουσα γυμναστηρίου, γεωγραφίας και βιολογίας. Κοιτάξαμε τους κάδους που τα παιδιά κάνουν ανακύκλωση σε χαρτί, γυαλί, πλαστικό. Μάθαμε το πρόγραμμα του σχολείου, για διαγωνισμούς, εφημερίδες, εκδρομές. Τέλος ήθελα να ήμουν τώρα στο Γυμνάσιο για να συναντήσω τους παλιούς μου φίλους.»

Σ. Τ. : « Όταν πήγα στο Γυμνάσιο τα πράγματα μου φάνηκαν πολύ ωραία. Οι αίθουσες που άρεσαν πολύ γιατί είχαν προτζέκτορα και οι τάξεις ήταν πολύ καθαρές . Η τάξη της φυσικής είχε πολλά πράγματα. Κάτι που ξέχασα είναι ότι είχε ένα γήπεδο μπάσκετ και ήταν πολύ ωραίο. Κάτω από το Γυμνάσιο είναι Λύκειο. Οι δάσκαλοι μου φάνηκαν καλοί, είπαν πως θα έχει πολλά διαγωνίσματα, αλλά θα πηγαίνουμε και εκδρομές, επίσης θα έχουμε και μια δική μας εφημερίδα. Κτηριακά το Γυμνάσιο είναι πολύ μεγάλο και όταν βρέχει τα παιδιά μπορούν να κάνουν γυμναστική σε μια μεγάλη αίθουσα.»

 

Λ. Μ. : « Μετά την πρώτη γνωριμία μου με το Γυμνάσιο Βροντάδου αισθανόμουν λίγο ξένα. Κτηριακά το Γυμνάσιο είναι τεράστιο. Στην αρχή ξαφνιάστηκα με τις πάρα πολλές αίθουσες. Πάντως μας ξενάγησαν πολύ ωραία, το φανταστικό ήταν ότι ένας συμμαθητής μου είπε ότι ήθελε να δει ένα από τα πειράματα. Έτσι ο κύριος Καραγιαννάκης πρότεινε να μας δείξει ένα πείραμα κενού. Αφού έβαλε το μισοφουσκωμένο μπαλόνι αυτό φούσκωσε και έσκασε. Μετά χτύπησε το κουδούνι πήγαμε  κι είδαμε τους περσινούς μας συμμαθητές  και μας έδειξαν τα γήπεδα. Ο Διευθυντής του Γυμνασίου μας έδειξε τα ωράρια. Μετά από λίγη ώρα ήρθαν περισσότεροι καθηγητές και συστήθηκαν και μας είπαν για τα μαθηματά τους. Αυτήν την μέρα δεν θα τη ξεχάσω ποτέ. Ανυπομονώ να πάω στο Γυμνάσιο.»

Τ. Μ. : « Η πρώτη γνωριμία με το Γυμνάσιο μετά την επίσκεψη μου άρεσε πολύ. Είδαμε πολλές αίθουσες και τριάνταδυο καθηγητές. Είδαμε επίσης μια τάξη να έχει προτζέκτορα αλλά γνωρίσαμε και τον χημικό. Κάποιες φορές όταν θέλουμε να πληροφορηθούμε ανοίγουμε τους υπολογιστές. Επίσης είδαμε γήπεδο ποδοσφαίρου και πολλές κερκίδες, καθώς και το πρόγραμμα. Κάθε μήνα θα πηγαίναμε εκδρομές και θα πηγαίνουμε ημερήσιες εκδρομές. Επίσης όταν μπήκαμε είδαμε τρεις κάδους ανακύκλωσης και τελευταία είδαμε και ένα ανσασέρ για τα άτομα με ειδικές ανάγκες.»

Ν. Σ. : « Το Γυμνάσιο μου αρέσει πολύ από την πρώτη φορά. Μου άρεσε πολύ επειδή μου φέρθηκαν πάρα πολύ καλά. Είδαμε τους φίλους μας και τους παλιούς συμμαθητές μου. Μου άρεσε πολύ κτηριακά. Μου άρεσαν πολύ τα λυόμενα. Γενικώς μου άρεσαν πολύ όλα. Οι τάξεις μου άρεσαν επειδή είχαν δικό τους προτζέκτορα και υπολογιστή. Μου άρεσε πολύ η αίθουσα βιολογίας , υπολογιστών , φυσικής – χημείας, γεωγραφίας. Εκεί έκαναν πειράματα. Είχαν γυμναστήριο στον κάτω όροφο, αίθουσα καλλιτεχνικών και βιβλιοθήκη. Μου άρεσε που στις τρεις ορόφους υπήρχαν τουαλέτες που είχαν αποδυτήρια γυναικεία και αντρικά. Καθώς έβγαινες έξω είχε κάδους ανακύκλωσης και ένα φυτό ξεραμένο. Έξω τα λυόμενα ήταν αίθουσες Αγγλικών και Γαλλικών. Επίσης μου άρεσε που πήγαιναν περιπάτους και εκδρομές και έκαναν αγώνες. Το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν πως παίρνεις αποβολές. Γενικώς μου άρεσαν όλα.»

Μ. Ι. : « Το κτήριο του Γυμνασίου ήταν ωραίο, αλλά πιο πολύ μου άρεσαν οι υπολογιστές γιατί ήταν σύγχρονοι. Οι τάξεις είχαν διαδραστικό πίνακα και ντουλάπια. Τα παιδιά ήταν καλά.»

Μ. Μ. : « Μετά την πρώτη γνωριμία με το Γυμνάσιο νιώθω υπέροχα. Όταν πήγα νόμιζα ότι θα δω ένα μικρό κτήριο με πολύ λίγες αίθουσες. Όμως έγινε ακριβώς το αντίθετο. Το κτήριο ήταν γιγάντιο και διαφορετική αίθουσα για κάθε μάθημα. Εμένα μου άρεσε περισσότερο η αίθουσα προβολών γιατί είχε μέσα ένα πολύ μεγάλο προτζέκτορα. Επίσης μου άρεσε πολύ και η αίθουσα καλλιτεχνικών και η αίθουσα υπολογιστών γιατί ήταν πολύ εξελιγμένοι. Πριν πάω στο Γυμνάσιο νόμιζα ότι οι καθηγητές δεν θα είναι φιλόξενοι. Αντιθέτως εκείνοι μας υποδέχτηκαν με μεγάλη χαρά. Μας ξενάγησαν σε όλο το κτήριο. Ο καθηγητής της φυσικής μας έδειξε ένα πείραμα με ένα μπαλόνι και εξήγησε και πως το έκανε. Η καθηγήτρια της ιστορίας και των αρχαίων μας είπε ότι όλα αυτά που ακούμε συνέχεια για αυτά τα δυο μαθήματα δεν είναι αλήθεια. Μας εξήγησε ότι είναι πολύ εύκολα και ότι θα κάνουμε και πολλές επισκέψεις για να καταλάβουμε το μάθημα καλύτερα. Οι παλιοί συμμαθητές που τώρα πάνε πρώτη Γυμνασίου μας επιβεβαίωσαν αυτά που μας είπαν οι καθηγητές και μας είπαν ακόμη πιο ωραία πράγματα. Μας είπαν πως τα μαθήματα τους φάνηκαν πολύ εύκολα και ότι το ίδιο εύκολα θα φανούν και σε μας. Ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία και δεν θα την ξεχάσω ποτέ. Ανυπομονώ να πάω στο Γυμνάσιο.»

Β. Λ.: « Μετά την επίσκεψη στο Γυμνάσιο νιώθω πολύ ωραία. Μόλις μπήκαμε μέσα οι καθηγητές μας υποδέχτηκαν με πολύ καλό τρόπο. Μόλις χτύπησε το κουδούνι για μέσα ο υποδιευθυντής μας ξενάγησε στο σχολείο. Πρώτα πήγαμε σε μια τάξης της Β΄ Γυμνασίου και μας έδειξαν την αίθουσα που είχε ένα υπολογιστή και ένα υπολογιστή με διαδραστικό πίνακα. Μετά πήγαμε στο κλειστό γυμναστήριο, το οποίο χρησιμοποιούν όταν βρέχει εκεί είναι και το εργαστήριο καλλιτεχνικών. Μετά ανεβήκαμε στον τρίτο όροφο του κτηρίου, εκεί υπήρχε μια βιβλιοθήκη στο διάδρομο. Έπειτα πήγαμε στην τάξη της χημείας και κάναμε ένα πείραμα κενού . Μετά πήγαμε στις τάξεις των παλιών και καινούργιων υπολογιστών. Ύστερα πήγαμε στην τάξη των βιντεοπροβολών και εκεί μας μίλησαν και άλλοι δάσκαλοι για τα προγράμματα του σχολείου.»

Τ. Α. : « Το κτήριο μου φάνηκε πολύ ωραίο. Οι τάξεις ήταν καθαρές. Μου άρεσε η τάξη των καλλιτεχνικών με τις ζωγραφιές που υπήρχαν. Επίσης μου άρεσε ότι κάθε Κυριακή βράδυ γίνεται κάτι σαν σινεμά. Όλες οι τάξεις είχαν προτζέκτορα και έναν υπολογιστή ή λάπτοπ. Υπήρχαν νομίζω τέσσερα λυόμενα και ένα γήπεδο που το έχει και το Γυμνάσιο και το Λύκειο. Μας ξενάγησε ο υποδιευθυντής σε όλες τις αίθουσες μαζί με τον φυσικό. Ο φυσικός μας  πήγε στην αίθουσα χημείας και μας έκανε ένα πείραμα με ένα μπαλόνι. Ο Διευθυντής μας είπε για το ωράρια και για τους μαθητές. Ο δάσκαλος της ιστορίας και της νεοελληνικής γλώσσας μας είπε ότι τα μαθήματα είναι πολύ εύκολα. Ο υποδιευθυντής μας είπε ότι δεν πρέπει να κάνουμε πάνω από 76 νομίζω απουσίες αδικαιολόγητες. Μας είπε ότι μερικά μαθήματα όπως για παράδειγμα τη φυσική δεν θα την κάνουμε στην πρώτη Γυμνασίου. Μας είπαν ότι τα παιδιά του Γυμνασίου έχουν βραβευτεί και ότι είναι πολύ καλοί μαθητές.»

Λ. Μ. : « Όταν ξεκινήσαμε από το σχολείο να πάμε στο Γυμνάσιο είχα αγχωθεί.  Στο δρόμο συζητούσαμε με τις φίλες ότι τώρα πια μεγαλώσαμε. Μόλις φτάσαμε αντίκρισα ένα τεράστιο κτήριο. Στην αρχή ήμασταν μόνοι μας, αλλά με το που χτύπησε το κουδούνι άρχισα να βλέπω γνωστά πρόσωπα.  Είδα παιδιά που ήταν στο σχολείο μου, είδα ξαδέρφια μου αλλά και γνωστούς δασκάλους. Το Γυμνάσιο ήταν τεράστιο , όλες οι τάξεις είχαν προτζέκτορα και υπολογιστές και με τρεις είχαν διαδραστικό πίνακα. Όταν ήρθε ο γυμνασιάρχης άρχισε να μας ξεναγεί , μας πήγε στο ισόγειο. Εκεί υπήρχε μια κλειστή αίθουσα για γυμναστήριο αλλά και μια μικρή αίθουσα για τεχνικά. Όταν ανεβήκαμε στον επάνω όροφο είδαμε το γραφείο του γυμνασιάρχη και το γραφείο των καθηγητών αλλά και τις μεγαλύτερες τάξεις. Όλοι οι όροφοι στο διάδρομο είχαν ένα βρυσάκι για νερό. Καθώς γνωρίζαμε τους δασκάλους άρχισαν να μας εξηγούν για το πρόγραμμα. Επειδή δεν υπάρχουν τάξεις έχουν λυόμενα στα οποία γίνονται οι ξένες γλώσσες: Γαλλικά, Αγγλικά, Γερμανικά. Υπήρχε μια καντίνα η οποία ήταν στην πίσω αυλή και δυο γήπεδα. Καθώς έφευγα ένιωσα ότι άρχισα να μεγαλώνω, αφού οι γονείς μου λένε ότι θυμούνται την πρώτη μέρα που με άφησαν στον παιδικό.»

Τ. Π. : « Όταν κάτι νέο ξεκινά τότες η καρδιά σου χτυπά πιο δυνατά. Νιώθεις κάτι καινούργιο να αρχίζει και παλιό να φεύγει μακριά. Όταν είδα την πόρτα αυτού του τόσο πολύ σχολιασμένου κτηρίου, είπα μέσα μου «Παναγία μου» αλλά όταν πέρασα αυτήν την πόρτα, με το δεξί πόδι για το καλό , είδα τέσσερα λυόμενα και είπα « Α καλά αφού είναι τόσο μεγάλο γιατί να έχει λυόμενα;» Ε λοιπόν είχα λάθος. Δεν χρειάζεται πάντα να έχω τη σωστή πάντα γνώμη. Όταν προχωρήσαμε είδα ένα μεγάλο γήπεδο ποδοσφαίρου και ένα μπάσκετ, το Λύκειο και το ΕΠΑΛ μια σκάλα και μια τεράστια πόρτα. Απ’ έξω φαινόταν πολύ μικρό αφαιρέθηκα « πώς χωρεί ένα Γυμνάσιο εκεί μέσα;». Όμως και πάλι είχα λάθος. Σε κάθε τάξη υπήρχε ένα προτζέκτορας και πολλά θρανία. Όλες οι τάξεις ήταν ίδιες εκτός από της φυσικής , πληροφορικής, των τεχνικών και των προβολών. Είχε τρεις ορόφους και ένα ανσασέρ για να μπορούν να φοιτούν και τα παιδιά που έχουν πρόβλημα στην κίνηση. Όλοι οι καθηγητές ήταν γελαστοί και καλοί άνθρωποι, όχι έτσι που μας περιέγραφαν. Έμαθα επίσης με πολύ ωραίο  τρόπο τις ώρες, τα μαθήματα και τους δασκάλους. Μας είπαν ότι γίνονται και μαθητικοί διαγωνισμοί. Ότι και να λένε το Γυμνάσιο είναι ένα τέλειο μέρος για να φοιτήσεις τρία χρόνια και θα στεναχωρηθώ όταν θα φύγω.»

pan_metavasi_12pan_metavasi_12pan_metavasi_12

Σχολική Πινακοθήκη

asasa.jpg
Copyright © 2013. 1ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου Rights Reserved.

 Σχεδίαση, ενημέρωση ιστότοπου : Παντελίδης Γεώργιος.
Αναβάθμιση έκδοσης: Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Χίου,
 www.sepchiou.gr
          Copyright © 2011 1ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου Αγ. Γεωργίου. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.